Accepterad Lillraggarn | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillraggarn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Amadeus.

Vad är ditt discord namn? jag heter lillraggarn på discord.

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär är heter Amadeus lindberg och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva Amadeus som en väldigt rolig vän men ochså väldigt omtänksam, han är ochså väldigt sprattig och energifylld.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Amadeus. Han har tidigare jobbat som polis och har alltid varit intresserad av brott. Under sin tid som polis märkte han att han gillade att jobba med lagar och hjälpa till att lösa konflikter på ett rättvist sätt. Nu vill Amadeus börja jobba inom domstolen för att kunna hjälpa till på ett annat sätt. Han vill vara med och ta rätt beslut i olika fall och se till att alla får en rättvis prövning. I framtiden vill han bli domare eller jobba med lagar på heltid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och moget RP där jag följer reglerna och respekterar andra spelare. Jag gillar att spela min roll ordentligt och försöker alltid göra RP som känns verkligt. Jag är bra på att lyssna, ta ansvar och hålla mig lugn i stressiga situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska försöka att vinna scenariot själv utan att motparten också kan få vinna någon gång

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, Det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - Du använder bilen som ett vapen RDM - Du dödar någon utan anledning POWERGAMING - Du roleplayar inte ett scenario till exempel skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lite halv bra på att skriva men hoppas att det duger!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka