Accepterad awmowar | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

awmowar

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/q9x/

Ditt Hex-ID: 11000010c7c9a81

Vad är din discord tagg? Awmowar#6466

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC in-game ~Nizze.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar ju att denna "Nizze" bannade mig för att jag sa "Aha H" för att jag hade ingen aning hur man öppnade bakluckan i bilen så råkade försäga mig genom att säga H, för jag frågade hur man öppnade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev stannad av polisen, han frågar efter mitt körkort, och jag som är ny på servern visste inte hur man gjorde det, så jag droppade mitt ID-kort jag hade på mig (då han frågade efter den) sedan sa han att det är inte så han ville se det. Då försökte jag ta upp kortet igen vilket jag inte kunde för jag insåg att jag hade för mycket guld på mig som gjorde att jag hade mer än 20 KG på mig, och då frågar jag "Vad ska jag göra nu?" så säger polisen "lägg in guldet i bagaget", jag går till bagaget och frågar hur man öppnar o så ser jag "H - Öppna bagage" eller vad det står och så försa jag mig genom att säga "Aha H" och blev bannad direkt. Ett misstag som många kan göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis ja och nej. 3 dagar för att säga aha h kanske är lite jävla mycket, men kan absolut förstå "Nizze" att han bannar mig för det. Men själv tycker jag det var lite väl och därför säger jag delvis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev banad på denna servern för ungefär ett år sen lite mindre kanske. Då var jag väldigt oseriös och bara tog bilar och körde in i stolpar men jag gör inte sådant längre. Efter att jag blev bannad av det så tog jag en paus och nu kör jag seriöst och bryter aldrig mot några regler. Sedan vart jag bannad för powergaming då jag körde in lite väl hårt i ett träd och fortsatte, men detta är misstag jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte råka försäga mig som jag gjorde, ett lätt jävla misstag fler än jag gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej, för det är inte alltid lätt o styra vad som kommer ut o.s.v. därför svarar jag både ja och nej, men självklart har jag förstått det, men Nizze kan också ha ett litet överseende, vilket han INTE hade :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka