Accepterad awmowar | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

awmowar

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/q9x/

Ditt Hex-ID: 11000010c7c9a81

Vad är din discord tagg? Awmowar#6466

Vem var det som bannade dig? Denstora.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~Denstora. Återstår: 4 dagar 23 timmar 20 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i ett träd lite väl hårt och sedan fortsatte jag köra. Det är det ända som skulle kunna vara anledningen varför jag kan ha blivit bannad. Jag körde in i trädet och körde vidare sedan blev jag bannad 5 minuter efter när jag bara körde på motorvägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom ifrån norr och skulle gå till min parkerade bil. Då råkade trycka till gaspedalen lite väl mycket så jag råkade köra in i ett träd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag skulle ha reagerat mer när jag körde in i trädet men dock tycker jag inte att jag förtjänar en 5 dagars bann för det. Jag rullade bara in lite i trädet och tog en alvedon efter det sedan åkte jag ut på motorvägen och blev då bannad efter 5 minuter. Jag förstår ifall jag skulle blivit bannad i 30 minuter för den lilla krachen men inte 5 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev banad på denna servern för ungefär ett år sen lite mindre kanske. Då var jag väldigt oseriös och bara tog bilar och körde in i stolpar men jag gör inte sådant längre. Efter att jag blev bannad av det så tog jag en paus och nu kör jag seriöst och bryter aldrig mot några regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat lägga mig på marken efteråt och visat att min gubbe skadade sig lite mer efter skrachen. Dock så tyckte jag inte att det var så alvarligt och att det mest var en liten rullning in i trädet och det var därför jag inte gjorde nått annat än att gå ut. Men jag har lärt mig av mitt misstag och ska reagera bättre och ta kracher mer seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att ta powergaming på större alvar. Nästa gång jag kör in i ett träd kommer jag istället för att bara gå ut och sen köra igen kommer jag göra en större reaktion och t.ex. ta mer Alvedon och möjligtvis ringa mekonomen för att fixa min bil så att den är hel igen. Allmänt vila min gubbe mer efter att jag har kört in i något. Han kan ju möjligtvis ha skadat något i kraschen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka