Nekad AvvePupUh | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AvvePupUh

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/avvep08/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ec21299

Vad är din discord tagg? avvepupuh

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-29 151255.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligt emote abusea.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig på vallmo plocket och plockade vallmo, sedan tänkte jag att det gick så otroligt segt att plocka. Så jag tänkte att jag använder mig utav en emote för att se ifall det skulle göra processen snabbare. Vilket det knappt gjorde ändå. Jag hann vtyp testa på 5 st blommor innan jag åkte på bannen. Jag visste att jag gjorde fel, men eftersom det var bara jag själv på plocket tänkte jag att det intear en fara eftersom det inte förändrar själva rpn för andra utan bara för mig. Jag var för nyfiken med hur man kunde snabba upp processen vilket inte var det smartaste valet jag kunde göra. Kl var teknist sätt halv fyra då jag var extra trött och kanske inte häller tänkte mig för innan jag gjorde denna handling.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte bannen var felaktig eftersom jag använde mig utav emotes för att kolla ifall det snabbade upp processen vilket det knappast gjorde. Jag vet att emote abuse är en stor regel som kan ändra rpn otroligt mycket om den bryts under scenarion mm. Men eftersom jag bara ville testa på ifall det funkade och ingen var där så påvärkade det knappt rpn ett dugg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut eftersom jag har läst igenom varenda regel och jag brukar tänka mig för innan jag utför mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde aldrig försökt plocka snabbare på orealistiska sätt. Jag skulle egentligen bara gillat läget och plockat på normalt. Jag skulle tänkt mig lite för innan jag blev för nyfiken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att även om jag är nyfiken ska jag aldrig använda mig utav emotes för se ifall det funkar. Jag visste redan att använding utav emotes för sin fördel inte är tillåtet, men eftersom jag var trött och alltför intresserad ifall det skulle funka så gjorde jag det ändå för någon skumm anledning. Jag vet att trött inte är en bra ursäkt men trötthet har en påverkan på tänkandet och konsekväns tänket...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka