Nekad AvvePupUh | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AvvePupUh

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/avvep08/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ec21299

Vad är din discord tagg? avvepupuh

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-29 031237.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligt emote abusea.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig på vallmo plocket och plockade vallmo, sedan tänkte jag att det gick så otroligt segt att plocka. Så jag tänkte att jag använder mig utav en emote för att se ifall det skulle göra processen snabbare. Vilket det knappt gjorde ändå. Jag hann typ testa på 5 st blommor innan jag åkte på bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag gjorde fel, men jag tänkte inte använda mig utav det eftersom jag redan vet att det går under regeln emote abuse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara gillat läget och låtit plockandet ta sin tid. Jag skulle aldrig använt mig utav en emote för att försöka snabba upp processen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte försöka snabba upp saker genom att använda mig utav emotes. Jag visste det redan innan men jag var väll antagligen lite för nyfiken för att inte testa på...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka