Nekad Avocado26 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avocado26

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? avocado12_3

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2007

Berätta om din karaktär. Jonas Svensson heter min karaktär. Han har har alltid varit väldigt duktig och varit i den högre klassen. Hans föräldrar har alltid haft pengar. Vilket har lett till att han har fått det mesta. Han hade väldigt höga betyg när han gick i skolan vilket gjorde att han kunde komma in på inprincip vilket gymnasie som helst. Han valde att söka samhäll för att sedan kunna utbilda sig inom polisyrket. Jonas kommer försöka bli polis långvarig stund och stanna där. Jonas har väldigt enkelt för att visa känslor vilket kan göra att han blir lite för snäll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mycket seriös rp nivå. Jag vill att alla som rpar med mig ska ha roligt och inte bara en part. Jag vill göra långa utdragna scenarion som är roligt för samtliga parter. jag har även erfarenhet av rp innan vilket ger mig en stor fördel då jag vet hur man ska göra och kan lära ut till dem som inte vet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om jag är polis så skjuter jag dem kriminella såfort jag kommit till ett bankrån t.ex. Man ska låta dem kriminella även ha en chans att fly. För att annars blir det väldigt tråkigt för ena parten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, metagamin innebär att man använder info från dc t.ex. vdm innebär att man använder sitt fordon som vapen t.ex kör på någon. Rdm innebär att du dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har spelat på många andra servrar. Det var dock ett tag sen jag spelade och har fått upp suget igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla punkten - Berätta om din karaktär. Berätta mer om intressen, drömmar, mål osv.,

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka