Nekad Avocado | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Avocado

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 29 Januari 2006

Vad heter du på discord? Avocado#1337

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur aktiv kommer du att vara? Så ofta jag kan, alltså ganska aktiv då jag spelar mycket.

Vad heter du? Carl Svensson

Hur gammal är du? 32 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att göra staden till en bättre plats, samt hjälpa personer som behöver kanske behöver en hjälpande hand ibland. Jag har varit intresserad av yrket som polis under en ganska lång tid nu.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man har bra koll och är rättvis. Man måste ha mod och kunna hantera knepiga situationer, kunna prata med folk i sin närhet och hjälpa till. Så fort man ser någon som behöver hjälp så försöker man hjälpa personen i fråga så gott det går.

Vad vet du om yrket i helhet? Man har som plikt att hjälpa och t.ex skydda personer när det behövs. Att arbeta som polis kräver att man har mod, kan lösa problem och så måste man vara beredd på saker som kan ske

Har du några tidigare erfarenheter? Jag var väldigt aktiv som ung så jag har ganska mycket erfarenheter när det gäller t.ex springa långt, kunna hålla huvudet kallt samt komma på lösningar till problem som uppstår i vardagen.

Hur är du som person? Många ser mig som en ganska lugn människa alltså jag är inte stressad så ofta, jag skulle även se mig själv som en ganska snäll människa. Jag mobbar aldrig någon och jag är inte elak mot någon om jag inte har rätten till att vara elak eller så på någon. Jag kan ta kritik ganska bra alltså om någon säger t.ex. ''du är så jävla dålig'' då sitter jag inte och gråter över de utan jag frågar personen varför hen tycker det och sedan så får väl den personen tycka så inget jag bryr mig om liksom.

Är det något vi bör veta om dig? Nej!

Tillbaka