Autistikjoistik | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092044447/

Ditt Hex-ID: 11000014375929f

Vad är din discord tagg? fillemaster

Vem var det som bannade dig? emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bajs.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig på ett oacceptabelt sätt. Jag bröt mot sunt förnuft samt var jag beväpnad som icke medlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare som var beväpnad sprang emot mig och då tänkte jag att de skulle varit rolig om jag skjöt han. Det var väldigt dumt av mig och jag ber om ursäkt för jag sänkt rp nivån oerhört mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, emilia gjorde allt rätt i att banna mig och jag har nu varit bannad i nästan 2 månader. Jag har tänkt en del över detta och jag har verkligen tänkt på hur mycket man saknar gemenskapen och rpn på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del ban och det måste jag stå för, en del bans är dubbelbans och en del är felaktiga men det gör ingen skillnad med tanke på nivån av bans jag har, detta har varit över en period på 3+ år men det försvarar det inte heller, jag ber endast om en sista chans då jag vill visa att jag kommer förbättra min rp nivå mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är mycket jag kunnat gjort annorlunda, Det första är att lägga undan vapnena, det andra är att inte ta fram dom, det tredje är att jag bör ha sagt till ooc innan det gick överstyr.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Jag kommer ha ett större konsekvenstänk och tänka mer på alla runt om kring istället för enskilde individen det vill säga mig. Om jag nu blir unbannad så kommer jag ej umgås med dessa personer som skapade ett dåligt inflytande på mig inom rp världen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka