Accepterad Autistikjoistik | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092044447/

Ditt Hex-ID: 11000014375929f

Vad är din discord tagg? autistikjoistik#6906

Vem var det som bannade dig? philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: philip.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dålig attityd mot andra medlemmar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare valde att göra ett scenario med polisen, då vi var kriminella valde vi då att göra ett butiksrån som var menat att vara roligt för båda parterna, vi har valt en dålig bil pga att jag och min polare finner det roligare att ha längre snutjag än att det ska ta 30 sekunder. När vi kör iväg från butiken så ställer sig 3 poliser med automatkarbiner och magdumpar mot bilen de första som hände men vi klarar oss undan. Vi kör ca 1-2 minuter till och då märker vi att bensinen är slut så vi tar oss till närmsta stege och försöker klättra upp men vi blir nerskjutna och sedan "finishade" när vi ligger på marken. utav frustration så taggar jag då en av poliserna som sägs vara delaktig under detta och skriver till han i pm vem det var som valde att "finisha" oss på marken, han ber om klipp och jag håller på och laddar upp det sedan så kommer jag inte ihåg helt men det blev lite snack i generellt där jag tillslut skrev att "polisen kan suga min röv" pga frustrationen när jag endast försökte skapa roliga scenarion.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban, Jag får stå på mig att jag skrev de och kan endast be om ursäkt att det inte ska hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de senaste 12 bansen är staffs som råkat banna 2-3 gånger och de kan du kolla upp själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att inte ansluta mig till diskussionen i generellt och fortsatt diskutera med den andra polisen i PM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag har fått denna bannen har gjort så att jag tänkt över varför jag gjorde som jag gjorde och hur det inte ska hända igen, det handlar om disciplin och respekt för medmänniskor. genom disciplin att jag kommer följa regler och riktlinjer. Genom respekt för att vi alla spelar för att ha kul och ingen gillar att få spydiga kommentarer och då har jag satt mig själv i deras sits från deras perspektiv och då förstår jag varför bannen sattes. och att alltid tänka ett steg extra och att inte göra så hastigt beslutade och impulsiva beslut som leder till dessa slutsatser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka