Accepterad Austin.P | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Austin.P

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Austin.P

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198348784999/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Austin.#4206

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2003

Berätta om din karaktär. Denna karaktären är unik, riktigt unik om du frågar mig, jo men då kan man undra? jur är han unik jo denna karaktären är väldigt lik min egna personlighet. En väldigt ärlig kille och almänt skön, gillar att chilla och lyssna på musik. Bilar är ett stort intresse och om du skulle behöva bilråd så är det här den perfekta människa n att vända sig till. Ett till stort intresse är då militären och polisen, har varit en dröm sen han va liten att bli en polis. Kommer göra allt för att nå denna drömmen också. Lätt och klar beskrivning.

Varför ska just du bli whitelistad? Bra fråga faktist. Jag vill gärna bli whitelistad då man blir mer involverad i verkligheten och den mer seriösa delen på en sådan här server. Att bli whitelistad är ett ansvar som jag gärna vill ta och visa att jag faktist kan ta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den här server är väldigt aktiv och en aktiv server är alltid full av nya människor och röster man kan lära känna, och just er server fångade min uppmärkasmhet och fick mig verkligne intresserad. Bra jobb!

Hur många timmar har du på FiveM? 1167h

Hur hittade du Multistaden? Sökte på nätet efter svenska servrar då jag vill börja RP mer i nått svensk community då jag hitils mestadels varit med i multinationella servrar. Så en svensk server är nåttt nytt och jag hoppas det känns rätt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på en FivePD server som heter FivePD response.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka