Accepterad Austin.P | Ban överklagan [Kevin756756]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Austin.P

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Austin.P

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/pro

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Austin.

Vad är din discord tagg? Austin.#4206

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog någon 5 gånger utan direkt anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till sandy men min bil paja så sprang hela vägen ner till stan. Hela vägen ner så slog jag å bråka med alla npcer då det inte finns så mycket mer underhållning när man ska springa 2-3 mil. Kommer ner i staden där jag börja slå å bråka med en npc. Personen bredvid såg buggad ut så slog den 5 gågner och sen fortsatte jag med min löptur å då blev jag dragad tillbaka till torget och han inte säga ett ord och så fick jag en perma ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag borde fått chansen att förklara mig. Det hela var ett misstag från min sida och jag tycker inte att man behöver va så aggressiv mot helt nya spelare som försöker sitt lixom. Trodde verkligen den här servern va det som jag leta efter men efter nått sånt så blir man tveksam. Att inte säga nått å perma banna är väldigt barnsligt enligt mig, är ,man inte mogen nog att prata om en simpel sak nej då vet jag inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja du inte va fattig och slå npcer kannske. Svårt å underhålla sig under en hel timme av löpande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Well jag kommer göra mitt bästa med att hålla fingrarna borta från npcer.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka