Nekad August Andell | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

August Andell

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August Andell

Vad är ditt discord namn? August

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2023

Berätta om din karaktär. VET EJ

Vad kan du bidra med till serverns RP? VET EJ

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? VET EJ

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? inte säga n ordet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kille som bor i USA

Vad är ditt namn i verkligheten? August Andell

Vad är ditt discord namn? August

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 20OO

Berätta om din karaktär. Bakgrund: Denna karaktärens bakgrund kommer börja med att han kommer från NYC och han kommer till Sverige på en affärsresa. Jag kommer till Sverige med min affärspartner August Nicklasson. Min karaktär heter John Gundin och åldern på karaktären är 37. Vi har kommit till Sverige för att starta våran egna affär. Känslorna som karaktären kommer ha är att den är snäll men också allvarlig i de flesta situationerna. Intressen som karaktären har är att tjäna pengar, leva lyxigt och att vara med affärspartnern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra denna serverns RP med min aktivitet, mogenhet och att jag kommer göra mitt bästa till att ha så bra roleplay som möjligt. Jag kommer också hjälpa servern genom att försöka skicka in förslag till att göra servern trevligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att andra parten ska ha lika rolig scenario som du har. Det ska bara inte vara roligt för dig själv, man ska spela för deras vinst också för annars blir det tråkigt för motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (random deathmatch) är att tillexempel bara dödar nån utan anledning. VDM (vehicle deathmatch) är att tillexempel jag använder mitt fordon som vapen. Metagaming där man kanske väljer då att titta på nåns stream från servern och man går ditt han är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kille som bor i USA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka