Accepterad Attle nassar | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam/Ugglan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Användarnamn: Attle nassar

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198757978063/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Niko

Vad är din discord tagg? Sullevan69 #2548

Var är du bannad? FiveM Servern och discorden

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 3 varningar disc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag hade fått 3 varningar på discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Första varningen var mild powergaming när jag körde en bil med punktering ett litet tag med det kom vi överens till skulle bli en varning och det tyckte jag iallafall var bättre än en ban. Dom andra två kom samtidigt då jag gick in i en stör ej kanal som jag ej visste att man inte fick eftersom att jag ofta brukade gå in dit för att hämta mina kompisar men detta verkade ju vara något viktigare så då fick jag min andra varning. MIn tredje varning var för att jag gjorde ett ljud som i min mick måste uppfattas som ear rape. Detta var absolut inte meningen då jag endast skulle hälsa på en grabb som satt i denna kanal. Hela grejen att jag joinade stör ej var ganska barnslig eftersom att jag lika gärna kunde skitit i det, Absolut inte värt två varningar liksom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel för att jag för jag kunde definitivt kunnat skitit i de men jag gjorde ju det så det var ju mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jobbrelaterade grejer och missförstånd som kunnat löst sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat haft lite mera koll på reglerna och på hur mitt ljud uppfattades i mikrofonen men med hjälp av hjälpfulla och respektfulla admins så tyckte jag att dom båda löste det bra. Hela grejen handlade egentligen om ett litet bråk mellan mig och en annan polis som verkar ha något emot mig men jag tyckte fortfarande att det var rätt beslut att ge mig varning för båda grejerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att hålla mig borta från stör ej kanaler. Detta är ej något som brukar hända och jag blir sällan bannad eller får varningar annars. Tack för förståendet och hjälpsamheten från Abdi och även Dumle.
Ska se till att detta inte sker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka