Nekad attila____ | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Attila

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Attila

Vad heter du på discord? attila____ (Fyra understråck)

Vad är ditt Hex:ID vet inte

Ange ditt födelsedatum 25 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Svårt och säga med tanke på att jag får nytt schema men jag kommer åt minståne vara aktivt 3 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 Gånger under all tid som jag spelat på unive.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara som en hjälpande hand till alla staffs, en servervakt ska kunna ge åt gärder som att banna och kicka folk om det inte vet hur man beter sig på en RP server fast samtidigt kunna RPa på sina egna karaktärer. Om man bannar någon som servervakt så ska man alltid ha bevis och skriva ut det i Unive DCn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag varit det tidigare och tyckt att det varit en rolig roll att ha på servern. Där emot så blev det Servervakt´s Wipe och har inte orkat skriva ny ansökan förrens nu.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man över använder det man kan göra med sin servervakts roll så som att Reviva sin kompisar mitt i scenario eller att banna någon bara för att man var arg på dom. Det behöver heller inte vara att man revivar någon i scenario utan kan också vara att man revivar någon bara för att man kan.

Nekad.
Anledning: du blev blacklistad 05-08 du måste vänta 4 månader efter blacklist.

Du får ansöka igen 2024-09-08Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka