Dubbelpost Attila | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Attila

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Attila

Ditt discordnamn: attila7166

Ange ditt födelsedatum 25 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag börjat små tröttna lite på att bara RPa hela tiden och vill prova på något nytt som jag inte gjort förut. Jag vill även bli staff då jag tycker att det känns som ett roligt och intressant, samt så kommer jag vara aktiv och ta det jag gör seriöst det är klart om man sitter med några trevliga personer som kanske dött av någon rolig bugg och behöver revive i t.ex support så kan man prata med dom och hålla det roligt istället för att bara sitta helt seriös och sitta med arg ton.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det största problemet som jag ser fortfarande är att pittningar förekommer förmycket även fast det tagits upp på flertal krim möten samt så är ett till problem att det är många som inte bryr sig så mycket om röst regeln och springer runt som 27 åriga Men med en pipig röst.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca mer på allmänna ställen för det är oftast på t.ex sjukan eller torget som det förkommer samt specca mer där kriminella håller hus.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt enligt mig är att man ska kunna ta saker och ting seriöst men samtidigt kunna vara skön mot andra och kunna skratta. Det är också viktigt att agera professionellt för om man ej gör det som en staff så kanske någon spelare tror att det är någon slags lall server som de bara kan komma in och lalla runt på.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte RPa så mycket om jag blir staff samt så kommer jag också såklart att fokusera på mitt egna privat liv utanför allt staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive sen Sommaren 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

+++Rep. rktigt mogen och vet vad en staff ska göra. riktigt rolen och ativ förtjänar en chans

+rep riktig skön grabb, sprider mkt glädje runt om och är väldigt aktiv. Förtjänar en chans som staff enligt mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka