Accepterad atteyee | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

atteyee

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Altin

Vad heter du på discord? atteyee

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010592bc7b

Ange ditt födelsedatum 29 November 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är gör inget om dagarna förutom att jag sitter inne och spelar hela dagen. Då jag är sjukskriven för tillfället, Så har inget och göra om dagarna. Jag kommer kunna vara aktiv väldigt mycket då mina dagar består av att jag mestadels spelar!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 3-4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blev bannad 1 gång av Anticheat men den gick bort direkt, Samt 1 gång för att jag skrev Lokal ooc i ett scenario i 1 dag

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att kicka samt banna folk från servern. Alltså folk som inte kan bete sig, fuskar eller går runt och lallar. Med andra ord du ska hålla koll på servern och få bort folk som inte följer reglerna och göra ett lättare jobb för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till att jag söker som servervakt är att de har hänt många gånger att jag stött på lallande människor som har antingen dödat mig (green zone) eller kanske snott mina bilar, vilket jag ej kunnat gjort något emot då många gånger har reportsen tagit tid till att bli svarade.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption skulle jag säga är att du gör saker för att vinna för dig själv som servervakt som att tillexempel kicka någon som inte gör fel för att man själv ska vinna scenariot. Abuse är lite av de jag sa innan. Men de mesta är att man kickar folk eller bannar folk som följer reglerna samt gör rätt ifrån sig alltså kickar dom utan någon anledning.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka