Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian
Ditt discordnamn: Atro#0002
Ange ditt födelsedatum 14 march 2010
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff jag har väldigt mycket kunskap inom det och jag är väldigt bra på dom olika kommandon så jag vet vad jag ska göra. Har varit staff tidigare så vet mycket hur man ska agera som staff och hur man ska bete sig mot andra spelare eller i support. Har spelat väldigt länge på Unive så vet hur servern fungerar och hur man bannar personer eller kickar osv. Vill bli staff för vill kunna hjälpa personer mer på servern om dom har någon fråga eller om något regelbrott har begått och jag kommer behandla alla likadant så vi säger att min kompis skulle gjort något så skulle jag inte vara lättare emot det ska vara rättvist på servern och ingen ska kunna få någon fördel när det gäller regelbrott. Kommer kunna vara en aktiv staff då jag verkligen brinner för det och skulle gärna vilja jobba med dom andra staffsen i framtiden. Jag brinner för unive och det har jag alltid gjort och det är därför jag vill bli staff för vill kunna utveckla mig själv för vill testa något annat igen för det var väldigt kul förra gången och skulle gärna vilja bli det igen då jag kommer kunna göra mitt staff arbete varje dag för det är något jag tycker är kul för gillar att hjälpa personer och att svara på frågor. Är aktiv varje dag på unive så kommer ha väldigt mycket tid för det och kommer lägga väldigt mycket tid på det för det har är något jag vill komma långt med och något som jag verkligen vill göra. Kommer vara väldigt snabb i pm för brukar alltid läsa dom så om någon har nån fråga så kommer den bli besvarad inom 5 min för tycker om att hjälpa personer med frågor eller reports. Vill bara säga att jag kommer verkligen brinna för det här och hoppas att jag kommer jobba med er i framtiden.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagen: Måndag - 15:00 22:00
Tisdag - 15:00 22:00
ondag - 15:00 22:00
Torsdag - 14:10 22:00
Fredag - 14:10 01:00
Lördag - 10:00 01:00
Söndag - 10:00 22:00
Lov: Måndag - 8:00- 03:00
Tisdag - 8:00 - 3:00
onsdag - 8:00 - 3:00
Torsdag - 8:00 - 3:00
Fredag - 8:00 - 3:00
Lördag - 8:00 - 3:00
Söndag - 8:00 - 3:00
Hur länge har du spelat på Unive? sedan oktober 12 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? /ban du bannar en person
/kick du kickar en person
/freeze du fryser en person
/unfreeze du slutar frysa en person
/noclip du går in i ett flyg/osynligt läge
/spec du speccar en person
/reportlist du kollar på olika reports
/announce du gör ett meddelande till hela servern
/giveweapon du ger dig själv ett vapen
/givecash du ger dig själv en summa pengar
/skin du ger någon klädmenyn
/clearinventory du rensar någons inventory
/sc du skriver något i staff chatten
/sv du skriver i sv chatten
/dv du tar bort bilar
/setjob Du ger någon ett jobb
/giveitem du ger dig själv ett föremål
/goto du går till en viss spelare
/v du spawnar in en bil
/banoffline du bannar någon som ej är inne på servern.
/revive du återupplevar en spelare
/spawnped du spawnar en npc
/tpm du tpar till en viss plats
/togglename du sätter på så du ser allas namn
/toggleid du ser bara allas id
/clearchatforall du rensar allas chatt twitter, blocket osv
/unban du unbanar en person.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation,krim Men om det behövs så skulle jag kunna göra det
Ditt discordnamn: Atro#0002
Ange ditt födelsedatum 14 march 2010
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff jag har väldigt mycket kunskap inom det och jag är väldigt bra på dom olika kommandon så jag vet vad jag ska göra. Har varit staff tidigare så vet mycket hur man ska agera som staff och hur man ska bete sig mot andra spelare eller i support. Har spelat väldigt länge på Unive så vet hur servern fungerar och hur man bannar personer eller kickar osv. Vill bli staff för vill kunna hjälpa personer mer på servern om dom har någon fråga eller om något regelbrott har begått och jag kommer behandla alla likadant så vi säger att min kompis skulle gjort något så skulle jag inte vara lättare emot det ska vara rättvist på servern och ingen ska kunna få någon fördel när det gäller regelbrott. Kommer kunna vara en aktiv staff då jag verkligen brinner för det och skulle gärna vilja jobba med dom andra staffsen i framtiden. Jag brinner för unive och det har jag alltid gjort och det är därför jag vill bli staff för vill kunna utveckla mig själv för vill testa något annat igen för det var väldigt kul förra gången och skulle gärna vilja bli det igen då jag kommer kunna göra mitt staff arbete varje dag för det är något jag tycker är kul för gillar att hjälpa personer och att svara på frågor. Är aktiv varje dag på unive så kommer ha väldigt mycket tid för det och kommer lägga väldigt mycket tid på det för det har är något jag vill komma långt med och något som jag verkligen vill göra. Kommer vara väldigt snabb i pm för brukar alltid läsa dom så om någon har nån fråga så kommer den bli besvarad inom 5 min för tycker om att hjälpa personer med frågor eller reports. Vill bara säga att jag kommer verkligen brinna för det här och hoppas att jag kommer jobba med er i framtiden.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagen: Måndag - 15:00 22:00
Tisdag - 15:00 22:00
ondag - 15:00 22:00
Torsdag - 14:10 22:00
Fredag - 14:10 01:00
Lördag - 10:00 01:00
Söndag - 10:00 22:00
Lov: Måndag - 8:00- 03:00
Tisdag - 8:00 - 3:00
onsdag - 8:00 - 3:00
Torsdag - 8:00 - 3:00
Fredag - 8:00 - 3:00
Lördag - 8:00 - 3:00
Söndag - 8:00 - 3:00
Hur länge har du spelat på Unive? sedan oktober 12 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? /ban du bannar en person
/kick du kickar en person
/freeze du fryser en person
/unfreeze du slutar frysa en person
/noclip du går in i ett flyg/osynligt läge
/spec du speccar en person
/reportlist du kollar på olika reports
/announce du gör ett meddelande till hela servern
/giveweapon du ger dig själv ett vapen
/givecash du ger dig själv en summa pengar
/skin du ger någon klädmenyn
/clearinventory du rensar någons inventory
/sc du skriver något i staff chatten
/sv du skriver i sv chatten
/dv du tar bort bilar
/setjob Du ger någon ett jobb
/giveitem du ger dig själv ett föremål
/goto du går till en viss spelare
/v du spawnar in en bil
/banoffline du bannar någon som ej är inne på servern.
/revive du återupplevar en spelare
/spawnped du spawnar en npc
/tpm du tpar till en viss plats
/togglename du sätter på så du ser allas namn
/toggleid du ser bara allas id
/clearchatforall du rensar allas chatt twitter, blocket osv
/unban du unbanar en person.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation,krim Men om det behövs så skulle jag kunna göra det