Nekad atombomb | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

atombombv22

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad heter du på discord? atombombV2

Vad är ditt Hex:ID 1100001440cc594

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. På dagarna så spelar jag mycket och har tid och göra arbete på servern och mycket mer jag kan va inne på servern olika tider. Jag brukar spela fotboll ofta åka elscooter och mer.
Måndag - 15:00 -20:30
Tisdag - 15:00 -20:30
Onsdag - 15:00 -20:30
Torsdag - 15:00 -20:30
Fredag - 15:00 - 01:30
Lördag - 10:00 - 01:00
Söndag - 10:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad o gånger. kan inte skicka bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en normal peson som rpar som en civil ksk polis eller krim men en servervakt åker runt och kollar vad folk gör t.e.x att folk skjöter sig och lite mer. En servervakts uppgift är att hålla bort lallare och se till att folk följer reglerna och se till så det är bra rp på servern och att ingen ska säga n-ordet och att folk ska sköta sig på servern t.e.x kriminella och poliser och civila personer. en servervakt ser till så det it är några lallare och lite mer

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa servern och se till så det är inga lallare på servern i och att servern ska se bra ut t.e.x inga lallare eller folk som säger n-ordet jag har erfarenheter inom Servervakt har vart det på en annan servern. jag vill hjälpa servern jättemycket. Jag kan ganska mycket om Servervakt jag var Servervakt på en annan server innan det var ortenwave och sen var det den till server. Jag vill att alla känner sig trygga på servern när jag är servervakt jag kommer förendra communitin på servern. Jag är ingen som person som vill leta efter misstag jag ser misstag i mina ögon inom rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi säger it ett scenario och min kompis blir döda och jag revar han och sen fortsätter han och jag fortsätter reva han och håller på tills jag dör och sen revar mig vi säger att jag bannar en polis i ett scenario bara för han gör inget fel och att jag vill bara vinna över han typ. Korruption det är när du ressar mitt i ett scenario eller bara ressar folk när dom dog typ eller ressa dig själv.

Nekad

Anledning: Du har inte varit medlem i 30 dagar.

Du kan ansöka igen den 11 juli.

Lycka till!

Tillbaka