Accepterad Atix | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Atix

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199258370374/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? Atix.#4706

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Affe Andersson är en man på 19 år som nyss hr flyttat hem till Unive igen efter en semester på ungefär ett halvår. Affe har en stark personlighet och tydliga karaktärsdrag som ger en person inblicken om att han är en trevlig men också en rak och ärlig person. Affe är grundutbildad inom poliskåren och drömmer nu om att en dag kunna komma tillbaka till hans gamla vänner som han hade innan semestern. Affe är även en sportig person som en gång i livet funderade på en proffisionell karriär men bestämde sig sedan för att släcka den drömmen på grund av risken att misslyckas, nu som polisutbildad försöker Affe ständigt vara felfri och han vill bli ett stort namn som folk ska känna igen decienner efter hans livsperiod. Affe håller även på med investeringar och har väldigt bra koll på börsen, i hopp om att kunna släcka hans törst för bilar och ett lyxliv i staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på Unive då jag har väldigt goda kunskaper på hur man rollspelar på en server. Jag har rollspelat i över ett år nu och vill fastna på en server där jag kan stanna ett bra tag. Jag har även tidigare erfarenheter om att spela på just Unive då jag kört ett bra tag innan här men som synd var slutade mina kompisar här och då tappade jag lite intresset till att rollspela. Jag har nu nya vänner som äntligen börjat här igen och då vill jag ven kunna spela med dem och njuta med den rp som jag vet finns på Unive och kunna känna mig som hemma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har som sagt stor erfarenhet gällande at trollspela då jag spelat i över ett år nu, jag har ju då såklart en hög rp-nivå och kan bidra till roliga och kreativa stunder här då jag vet att när jag rollspelar här på Unive så kan jag åstakomma med unika scenarion och ge väldigt många spelare en härlkig stund samt en realistisk upplevelse på denna härliga server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna acceptera vad rollspel kan innebära och där med kunna acceptera båda sidor av ett scenario, man ska kunna ta att förlora ett scenario om det innebär att det bidrar med en bra rp och att man kan föra vidare scenariot på ett bra sätt. Man ska alltså inte spela för personlig vinning utan för personlig men också en serverutveckling men främst en rp utveckling då det göra det bättre för båda parterna om man båda kan acceptera att vinna och förlora ibland.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att många utav mina vänner först rekommenderade unive för mig, sedan är ju det såklart den största svenska rp server just nu och man skulle bara vara dum om man inte visste vad Unive var för server men nu har jag fått upp den i mitt huvud för min kompisar har börjat spela här igen..

Tillbaka