Accepterad Ratateyze | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ratateyze

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? ratateyze

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hayati Andersson och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, förstående, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hayati växte upp i egypten med krig och med hunger då han hade det tufft med sin familj. När han blev 13 år gammal så dog hans familj i en bomb attack i egypten och Hayati var den ända som överlevde. Hayati flydde då vid 25 års åldern till sverige och fick hjälp i sverige och skaffade sig en familj och fick ett nytt efternamn som blev Andersson. Han fick det bättre med mat och ställe att bo och en dag så valde han att flytta till Unive city och det är nu hans liv börjar påriktigt. Hayati vill bli polis och hans mål är att få staden tryggast för alla och trygg för alla i staden och få alla att kunna bo i Unive city utan att behöva vara oroliga och han vill bli rik och få folk att må bra i staden och att folk ska kunna leva och omsorga sig här och växa upp med familjer, barn och personer, hans mål är också att skaffa många vänner och ha en rolig tid i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och social rp, kommer bidra med hög rp nivå och följa alla regler och inte göra så mycket fel utan försöka göra en bra miljö för alla och bjuda in ny inkomna som besöker servern och bidra med glädje och trygghet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag som person kanske blir rånad och han riktar ett vapen på mig och jag vill inte förlora alla mina pengar så kanske jag väljer att bara springa för att jag inte vill förlora utan att man ska då ge upp och ifall han förtjänar att vinna scenariot och har ett överläge så ska man acceptera det så att båda två har rolig rp och gämnvis rp. att man tänker på andra och inte bara en själv liksom, svårt o förklara men försökte så bra jag kunde:)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C-logg att man combat loggar från servern att man då gör en F8 quit mitt i ett scenario och det får man inte utan man måste vara kvar under scenariots gång/ rpns gång. VDM alltså vehicle death match att man använder fordon som vapen och kör in i folk o sånt och det får man inte. RDM alltså Random Death Match alltså att man skjuter folk eller knivhugger folk utan anledning/ utan ett bakomliggande scenario till detta.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är snäll och vill jätte gärna ha medlem så jag kan bli polis.

Din ansökan kommer ta lite längre tid att granskas, var tålmodig.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka