Accepterad Atix | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atix

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? atix#3625

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Atix Mustafa är en gåtfull person som alltid verkar vara djupt försjunken i sina egna tankar. Han är en högt ansedd professor i filosofi vid en prestigefylld universitet och anses vara en av de främsta tänkarna i sin generation. Atix är en mörkhyad man med ett djupt allvarligt ansiktsuttryck, och hans ögon ser alltid ut som om de är på väg att tänja på någon djup filosofisk fråga. Han klär sig alltid i kostym och slips, och han har en allvarlig och reserverad uppförande som gör att många människor känner sig obekväma runt honom. Trots att Atix är en mycket intelligent man, är han också känd för att ha något av en gåta kring sig. Ingen verkar riktigt veta vad som rör sig i hans huvud eller vad han tänker på när han stirrar ut i fjärran. Många studenter har försökt att närma sig honom och få en insikt i hans tänkesätt, men Atix förblir alltid något av en enigma. En del människor tror att Atix är besatt av idéer om universell rättvisa och jämlikhet, medan andra tror att han är upptagen med mer abstrakta filosofiska frågor om existens och verklighet. Vad som är säkert är att han är en fascinerande och gåtfull karaktär som få människor verkligen förstår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Atix Mustafa skulle kunna bidra med mycket till Unive genom sin djupa kunskap om filosofi och hans strävan efter rättvisa och jämlikhet. Han skulle kunna vara en katalysator för förändring genom att inspirera människor att tänka djupare på de utmaningar som deras samhälle står inför och utmana dem att hitta nya och innovativa lösningar. Atix skulle kunna använda sin position som högt ansedd professor i filosofi för att organisera offentliga föreläsningar och debatter om viktiga ämnen som rättvisa, demokrati och mänskliga rättigheter. Han skulle kunna inspirera människor att engagera sig i samhällsfrågor och bidra med sina egna idéer och insikter. Atix skulle också kunna samarbeta med lokala myndigheter och organisationer för att främja jämlikhet och rättvisa i stadens samhälle. Han skulle kunna hjälpa till att utveckla program och policyer som främjar social rättvisa och bidrar till att minska ojämlikhet och diskriminering. Slutligen skulle Atix kunna fungera som en mentor för unga människor som söker en väg framåt i livet. Genom att dela med sig av sin egen erfarenhet och kunskap, skulle han kunna inspirera en ny generation att tänka djupare och kämpa för en bättre framtid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska kunna acceptera alla utgångar ur ett scenario och därmed även kunna förlora ett scenario för att det ska gå vidare på ett snyggt sätt i rpn.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att en del av mina kompisar spelar där och jag även kört här tidigare, tog en paus i ett par månader och då hade jag ej kvar min medlem så jag valde att ansöka igen nu.

Vidare grattis du har 48 timmar på dig att ta intervjun.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka