Nekad astrokatten99. | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/astrokatten99/

Ditt Hex-ID: steam:110000163bf7a1b

Vad är din discord tagg? astrokatten99.

Vem var det som bannade dig? Troik

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 212431.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot serverns regler och jag cloggade som absolut inte är tillåtet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt vad som hände är att de var en kille som jag skulle prata med i piren sedan så komm han upp med sin kompis och han bärde mig från ingen stanns och jag fattade ingeting han tog in mig i en bil och sen så cloggade jag tänkte hur han kunde göra så när jag inte ens hade mina händer uppe och då cloggade jag och det var ett dumt vall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt och de va fel av mig att göra clogga under ett scenario, Detta kommer aldirg att hända igen och ja ber om hemskt mycket ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad några gånger men jag minns inte så mkt av dem men ja lär mig av varje ban jag bli bannad av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde haft spelat ut scenariot sedan ifall scenariot gick överstig så kunde jag hoppa support efter de och pratat
och då skulle båda jag och han lärt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Om jag bli unbannad så kommer jag höja min rp nivå och inte clogga som jag kommer hela tiden hålla koll på det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jupp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka