Accepterad astrokatten99. | Ban Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Anticheat Ban-referens
System: FiveGuard
Ban-ID: 549

Berätta vad som hände Jag var med en staff o support som jag skulle få hjälp att jag kunde inte diska då så sökte jag på chatgpt hur man fixade detta sedan så skrev den ja ska skriva in den command i f8 nui_devtools så jag skrev in det så kom det upp någon sak så stängde jag ner den så blev jag ac bannad

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag var med en staff o support som jag skulle få hjälp att jag kunde inte diska då så sökte jag på chatgpt hur man fixade detta sedan så skrev den ja ska skriva in den command i f8 nui_devtools så jag skrev in det så kom det upp någon sak så stängde jag ner den så blev jag ac bannad

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag var med en staff o support som jag skulle få hjälp att jag kunde inte diska då så sökte jag på chatgpt hur man fixade detta sedan så skrev den ja ska skriva in den command i f8 nui_devtools så jag skrev in det så kom det upp någon sak så stängde jag ner den så blev jag ac bannad

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag var med en staff o support som jag skulle få hjälp att jag kunde inte diska då så sökte jag på chatgpt hur man fixade detta sedan så skrev den ja ska skriva in den command i f8 nui_devtools så jag skrev in det så kom det upp någon sak så stängde jag ner den så blev jag ac bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag var med en staff o support som jag skulle få hjälp att jag kunde inte diska då så sökte jag på chatgpt hur man fixade detta sedan så skrev den ja ska skriva in den command i f8 nui_devtools så jag skrev in det så kom det upp någon sak så stängde jag ner den så blev jag ac bannad har bild ifall ni vill se

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka