Accepterad ASTROKATTEN | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ASTROKATTEN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RALLE_KLALLE/

Ditt Hex-ID: steam:110000163bf7a1b

Vad är din discord tagg? astrokatten3

Vem var det som bannade dig? leohal472

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-16 163058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen bannade mig för att jag vdmade på en killa men de kostiga är att den här killen som bannade mig är inte en staff så de är ett litet fråge tecken till er hur han ens bannad mig?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog fram en bill från mitt gargeat sedan så såg jag en kille som jag hade haft lite beff om man säger så, Så jag komm fram med en väldigt dum ide att börja köra på han flertals gånger,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket att de var 110 protcent rätt att banna mig för att de ska inte ske något lall på servern genom att köra på massor av folk MEN, Jag tycker att de här var inte ens en staff som bannade mig så jag tyckte bara de var lite märkligt och sedan så tycker jag att de är lite konstigt att jag fick en P ban för att jag VDMADE en kille såklart var de fel men inte så fel till att leda till en p bann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad tidigare av clogg och suntförnuft om jag minnst rätt och massor med andra av saker men jag har tagit de seriöst och lärta mig av misstagen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag, Kunde haft pratat med han som bara försöka tänka suntförnuft ifall jag hade gjort så irl Kanske bråkat lite men inte så mycket tills att de leder till massor konflikter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Om ni unbannar mig så kommer jag tänka påå min rp nivå och försöka göra så lite misstag så möjligt och utvecklas inom min rp nivå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag förstår de absolut till 110 protcent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka