Accepterad Astrall | Medlem ansökning [alexander2005]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Astrall

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286404448/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim.

Vad är ditt discord namn? Astrall#6381

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Fredrik och är 26 år. Han är uppväxt i en liten stad som heter Hudiksvall. Det är en ganska lugn stad aså det händer inte jätte mycket där. När han var liten så jobbade båda hans föräldrar som polis så han fick samma intresse. Han hade många vänner i staden och kände sig trygg. Han älskar att vara med kompisar och familj. Han älskar också att T.E.X. gå ut och festa, träna och spela sporter som fotboll. Han är en väldigt bra person som inte vill någon illa han vill häldre att folk känner sig trygga när dom är med honom. Och om han ser något som är ledsen eller skadad så hjälper han dom. Han älskar att jobba och han är aldrig negativ på jobbet han brukar alltid säga att man alltid ska tänka positiv och aldrig negativ! Hans dröm jobb skulle nog vara att jobba som polis. Hans föräldrar sa alltid när han var liten att han kunde bli vad han villa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive så jag kan ansöka om bättre jobb så jag kan RP som polis. Om jag blir medlem så kommer jag bidra med bra rp som polis eller vilket jobb som helst. Jag kommer vara väldigt mycket aktiv och försöka hjälpa andra med sitt Rp. Jag har RP på ett par andra servern med den roligaste servern att RP på är Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så många inne på servern så det händer saker hela tiden så man inte behöver jobba hela tiden för att servern ska fungera. Och det finns så mycket roligt folk här. Och det är väldigt rolig server att rp på.

Hur hittade du Unive? Massa av minna vänner har rekomenderat servern. Jag har också kollat på massa streamers som har kört på den som sa att den var en bra servern och dom hade rätt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och uppnå hög RP och hjälpa andra med sitt RP och få ett bra jobb som T.E.X. Polis så jag kan hjälpa andra och rädda folks liv. Jag vill också kunna köpa en bra och snygg bil av dom pengar som jag har jobbat för.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få hög RP och ha roligt och bli polis o rädda folks liv och försöka göra så att servern blir en bättre plats för alla att RP på!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Unive.
 
Tillbaka
Top