Nekad Astrall | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Astrall

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286404448/

Ditt Hex-ID: 110000113707b60

Vad är din discord tagg? Astrall#6381

Vem var det som bannade dig? Azze men skulle uppskata att philip eller nån högt uppsatt svarar på den här!

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kvinnofinedrare.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min KARAKTÄR kallade henne för hora. Min karaktär är väldigt kriminell och hård så han säger sånna ord ganska ofta. Men om man nu är en strippa och tar betalat för att strippa och knulla för nån som hon gjorde. Hon tog 50k för ett ligg och 20k för en avsugning. Då låter ju det som man är en 'hora'. Det är ganska rimligt skulle jag säga ändå. Förlåt om det är lite fula ord men jag måste visa min motsats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom precis hem från att vara borta hela dagen. Jag tänkte gå in och rp:a och ha en bra stund! Men då kommer det in en tjej som säljer sig själv där jag spawnar/sov rummet. Jag går fram och frågar vad som händer och då säger dom att hon är en strippa och jag sa konstigt ok. Sen från ingen anledning så slår hon min kompis och då slår jag tillbaka såklart för det är min kompis och vi är med i samma gäng och då hjälper man varandra och stöttar varandra 100%. Efter kallar jag hon för 'hora'. Efter det så fick jag ett pm hoppa i support! Som jag sa tidigare hon sålde sig själv för pengar då är man en 'hora' Förlåt för orden igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban ja du för det är väll ändå min karaktär som rpade så för varför skulla jag ha något emot henna irl. Jag känner inte ens henne har aldrig snackat med henne ooc då är det ju 100% rp. Ändå känner inte ens henne irl hon är säkert en jätte fin kvinna irl och har inget emot henne irl och varför skulle jag har det? Ha liksom aldrig snackat med henna osv. Det började ju med att hon slog min kompis och då reagerade min karaktär argt eftersom min karaktär och min kompis ig som blev slagen av henne och då slog ja tillbaka och sa hora till henne eftersom hon slog min kompis och då reagerade ju min karaktär att han blev väldigt arg på henne. Och för varför skulle jag ha något emot henne irl när jag aldrig snackat eller skrivit med henne i ooc. Låter bara jätte dumt för det är ingen rp någonstans och äckligt om man hade haft den dåliga kvinnosysen irl. Liksom det är rp fatta. Sen fattar ju jag att ni tycker att det är fel om det är menat mot henna jag också 100% Men detta var ig liksom. Hur ofta blir inte strippor kallad horror irl också fattar inte logiken i detta helt ärligt. Men detta är min åsikt om hur jag tycker har inget emot kvinnor irl har även tjej själv så hade bara varit fuckat om jag hade haft en dålig kvinno syn irl. Det är ju ändå rp!!.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns var för länge sen när jag precis hade laddat hem five m och då är ju unive första servern man går in på. Då antar väll jag att jag gjorde något slags fel och blev avstängd för de. Men jag lärde mig snabbt reglerna och det hände inte igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aså jag tycker att jag inte gjorde något super fel. Men såklart att säga 'hora´' var lite onödigt. Men om man ändå tänker såhär. Jag rp:ar som en väldigt kriminell person. Då är hora ett ganska vanligt ord att säga och används väldigt mycket. Hon sålde ju ändå sig själv till folk så om man tänker så så är man nästan en 'hora'. Han som tog mig i support sa också att han själv sa hora men då sa han busunge. Aså det är lite konstigt att man kan säga busunge till folk men inte hora. Han tyckte också att man skulle säga manshora istället så det inte blir trakaserande mot killar. Aså om man tänker i verkligheten så säger ingen direkt manshora till folk har aldrig hört och tror faktiskt att jag aldrig kommer höra det här i rp:n. Om man också tar ett exempel som drobz. Han säger busunge och hora till folk hela tiden. Det händer inget då. Det ska inte vara någon skillnad om det är tjej eller kille. Man måste också kunna tar det om man säljer sig själv för pengar till folk och hänger med väldigt kriminella folk!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja även fast det är rp så har jag lärt mig att jag inte ska säga sånt. I onödiga lägen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde! Om jag blir unbannad så kommer självklart det här inte hända igen. Jag kommer tänka på vad jag säger och använda lite mindre ord om man säger så vid såna dära lägen! Jag hoppas verkligen att ni förstår hur jag menar och att jag kan komma tillbaka och rp:a på svergies bästa server. Jag har lagt ner timmar minuter och allt på den här servern varför skulle jag villa ge upp allt på ett ord! aldrig tack för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Det är inte OK att kalla folk för hora.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka