Accepterad ASTON | Medlem ansökning [.meckan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ASTON

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? Aston8877

Vad är ditt födelsedatum? 17 oktober
2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Larsson. Han är ny till Unive staden och har redan många vänner. Hans mål är att leva livet i denna stad och skaffa bilar samt umgås. Hans kompisar heter Gunnar Ödelgren, Adam Larsson. Han gillar att jobba och göra folk glada. Han är 24 år gammal. Han gillar att vara glad och umgås med familj och vänner. Han gillar att köra Volvo, epa bilar och helt enkelt vara en trogen epa raggare. Han gillar att lyssna på musik i sin bil. Han är född i Sverige och har levit här länge. Min karaktär gillar att pimpa sina bilar och konsumera saker. Exempelvis om han har jobbat mycket så vill han köpa en bil för att visa att han är stolt av sig själv och kommer fortsätta att göra detta. Min karaktär gillar inte heller folk som kör i 190 i staden exempelvis importer, det är hans största fiende. När väl Kevin kommer skaffa ett jobb så kommer han inte vara polis eller Mekonomen han vill bli SC Styling. Hans mål är att ha roligt med kompisar, jobba, umgås, skapa roliga scenarios, ha roligt i sin rp osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med min rp är att göra utvecklade scenarios med hög rp, jag spelar inte här bara för att förstöra för andra och förstöra stämningen utan jag här för att göra servern till en bättre och en roligare plats att spela på. Detta är min första server jag har spelat på och mina vänner har lärt mig om rp:n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte spela för att vinna. Vi kan ta ett exemepl på ett scenario här: Jag spelar som kriminell jag gör ett bankrån scenario. Jag kör in i en vägg, de stannar mig. Men istället för att jag stannar och ska bli gripen så fortsätter jag att köra. Sedan om du blir gripen så ska du inte heller kalla dit dina grabbar via discord du bryter också mot en regel då som är meta gaming. Jag ska inte heller skjuta ner alla för att bilen går i sönder.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått. Här är exempel. RDM: Man dödar någon utan anledning, VDM: Man använder sitt fordon som ett vapen, Meta gaming: man tar info från dc och använder de ig, COPBAIT: Man försöker få polisens uppmärksamhet, Sunt förnuft, man ska tänka som man hade gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har vat med lem här förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en sön kille från skåne

Senast ändrad:
Du har ett ogiltigt födelsedatum, skulle du kunna redigera din ansökan och ändra detta?

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka