Nekad ASTON | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ASTON

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad heter du på discord? aston8877

Vad är ditt Hex:ID 11000015842b820

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan varje dag till ca 8-15 sedan tar de mig 40 min hem kanske lagar någon mat mm, sedan så har jag tränningar ibland men oftast så slår jag på datron 17 ca sedan köttar jag till 10.

Helger jag slår på datorn vid ca 12 och kör till 02:00 ca ibland är jag ute med kompisar och gör annat

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan ca ett år tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Gick ej och infoga bild men jag har blivit totalt bannad : 21 gånger. Dem fäst bannsen är när jag var ny till Rpn

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla kol på lallet som finns på servern och ban eller kicka de som lallar men också Dv bilar så de blir minder lagg på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att de behövs mer server pg att det finns mycket lallare och staffsen ska kunna lägga arbete på andra saker tex grövre regelbrott

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korupption är däer man abusar sina persm till exempel att jag kör med toggelid i skott losingar och ser hur mpnga som sitter i en vis bil och kanske ser personer som jag ej hade sett utan commandet. Men ochså tillexempel om jag är i en stor kö i marja lisa och kickar dem så jag får gå före de är ochså abuse av sina perms

Nekad.

Anledning: Bannad senaste 30 dagarna.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka