Accepterad asplind | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970800192/

Ditt Hex-ID: 11000013c3b8840

Vad är din discord tagg? asplind

Vem var det som bannade dig? Står inte.

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2024.12.01 - 17.03.54.85.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag skrev något som kunde uppfattas som homofobiskt i den allmänna chatten. Jag förstår att det jag sa kanske lät dumt eller elakt, även om jag inte menade det så. Det var aldrig min avsikt att såra någon, men jag förstår att det kan ha uppfattats på ett dåligt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag i en diskussion i chatten. Jag sa något som jag tänkte var en liten kommentar, men andra i chatten reagerade på det. Jag hann knappt tänka på vad jag skulle göra innan jag blev avstängd från servern. Det kändes lite plötsligt, men jag fattar varför de reagerade som de gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Jag skrev något som inte var okej och som kunde uppfattas som kränkande. Samtidigt tycker jag att det var ett missförstånd, eftersom jag inte menade något illa. Jag tycker att jag borde ha fått en chans att förklara mig innan jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ungefär sex gånger, mesta gångerna var det för nybörjar misstag, som till exempel OOC in game, en gång skrev jag i twitter med handfängsel, sådana knäppa saker typ, men jag har blivit bannad en gång innan för att jag sa något rasistiskt, inte n-ordet dock men något i den stilen. Jag lärde mig efter alla mina misstag och det har aldrig hänt igen, förutom nu när jag blivit bannad för rasism igen, men jag kan verkligen svära och lova att det aldrig kommer hända igen och att min RP nivå kommer vara så bra den kan bli. Jag älskar Unive och staffsen på den, det är en bra och välutvecklad server som kommer ta sig långt i RP scenen. Jag hoppas verkligen att jag kan få chansen att spela igen på denna underbara server och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjort. Förlåt Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkt efter innan jag skrev något. Istället för att skriva utan att tänka, borde jag ha funderat på hur det kunde uppfattas av andra. Om jag hade varit mer försiktig, hade det här nog inte hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig att jag måste vara noggrann med vad jag skriver, särskilt i en server där många olika personer är med. Jag vill inte att någon ska känna sig illa till mods på grund av mig, och jag kommer göra allt för att undvika det i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka