Accepterad asplind | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970800192/

Ditt Hex-ID: 11000013c3b8840

Vad är din discord tagg? asplind

Vem var det som bannade dig? .tacos_

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 66056-cbe9146f3d12af622faabe020e7996d4.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sa n-ordet som är helt emot unives regler och som kan såra andra spelare i Unives stad. Det var väldigt snabbt agerat och bra gjort av .tacos_ att banna mig så snabbt, därför fattar jag att det är hög standard på servern och jag ber verkligen om ursäkt för att jag nedvärderat den genom att säga n-ordet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just precis innan jag blev bannad så hade jag varit med några kompisar vid sjukhuset. Vi hade lyssnat på musik, pratat och bara allmänt haft det trevligt och en god RP nivå hölls, men sedan så kommer det en kille och börjar kaxa, rätt så rejält kaxar han och håller på så jag tar saken i egna händer då mina kompisar som jag va med inte var medlemmar vid tillfället. Jag ger killen ett slag efter han kallat min kompis för "nudelhuvud" och han ramlar ner på marken. Efter han ramlat ner på marken ställer han sig rapt upp och tar fram ett baseboll trä. Jag känner mig redan då besegrad och börjar säga förlåt för att jag slog han, sedan så fortsätter han efter detta att kaxa ändå, fast den här gången med baseboll träet redo i handen. Tror till och med att grabben inte var kriminell då han inte ens hade gjort en gubbe eller lagt ner någon slags tid på den. Sedan så lämnar en av mina kompisar spelet och han fortsätter babbla, sen så går droppen för mig och min kompis Ludvig, jag sätter mig i min Saab 9.3 och kör in i han, tills han dör, det var väldigt illa gjort av mig, men killen hade varit ett riktigt svin till mig och jag tänker efter nu i efterhand varför jag inte skrev /help och bad om att få hjälp av en staff, då skulle inte situationen behöva eskalera så här mycket som den gjorde. Efter detta så var det ju då självklart en polis vid sjukhuset som hade kollat på oss sen jag slog första slaget mot killen, då kommer han fram och säger till mig att jag ska hoppa ut från bilen och jag gör det. Det är väldigt låg RP-nivå från polisens håll och han kallar mig dessutom för massa kränkande saker under detta scenario, som till exempel "Du var jäääääävligt ful" eller "Det är bara ni som gör sånt här" (Min gubbe är svart IG). Jag blev återigen väldigt irriterad på detta och efter jag blivit släppt och går iväg så säger jag n-ordet till han. Admin hade speccat och jag blir permanent bannad. Jag ber 100x om ursäkt för det jag gjort och jag ska vara mycket bättre på i framtiden att hantera min ilska så inte sådant här händer igen, men att RP-nivån hos visa är så himla låg gör mig skit sur och det är därför sådant här händer. Jag ber om ursäkt återigen och förresten så fattar jag inte riktigt vad .tacos_ menar med "Vdmar några" då jag bara körde in i honom, kanske var en annan saab 9.3 som VDM:a också? Aja, bra agerat ändå där .tacos_!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart jag som gjorde fel och jag ångrar det hundra gånger om. Att .tacos_ agera så snabbt var väldigt bra gjort och han borde få en löneförhöjning, om det finns förstås. Jag kommer aldrig att göra detta igen och jag har lärt mig från mitt misstag. Jag har till och med blivit tillsagt av Bluring att jag inte får spela under tiden jag är permanent bannad då jag på något sätt kan göra detta, och jag har hållit mig nu i tre dagar från att spela trots att det är det ändå jag normalt spelar och det mina kompisar spelar, och nu menar jag verkligen BARA Unive spelas i min vängrupp. Inget annat. VDM är en sådan klassiker som kan missuppfattas eller misstolkas, man vet ju inte om någon råka köra in i någon eller om det är något annat knäppt, sådant har ni staffs säkert stött på. Jag ber återigen om ursäkt för det jag gjort och jag kan svära på allt jag har och äger att det aldrig kommer hända igen och jag menar ALDRIG!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ungefär sex gånger, mesta gångerna var det för nybörjar misstag, som till exempel OOC in game, en gång skrev jag i twitter med handfängsel, sådana knäppa saker typ, men jag har blivit bannad en gång innan för att jag sa något rasistiskt, inte n-ordet dock men något i den stilen. Jag lärde mig efter alla mina misstag och det har aldrig hänt igen, förutom nu när jag blivit bannad för rasism igen, men jag kan verkligen svära och lova att det aldrig kommer hända igen och att min RP nivå kommer vara så bra den kan bli. Jag älskar Unive och staffsen på den, det är en bra och välutvecklad server som kommer ta sig långt i RP scenen. Jag hoppas verkligen att jag kan få chansen att spela igen på denna underbara server och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjort. Förlåt Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kontrollera min ilska och skriva till en staff som hade kunnat hjälpa mig, att folk ska behöva vara så dumma på en server gör mig så irriterad, det är därför detta misstag skedde. Jag skulle göra vad som helst för att få backa tillbaks tiden och gå därifrån eller ta min Saab och köra iväg, men nu var det inte så och jag ångrar det djupt. Som Eddie Meduza sa "Jag hade kunnat göra allt 100x gånger bättre, men nu gjorde jag inte det". Jag önskar att jag hade kunnat backa tillbaka och jag fattar att jag blev bannad, det var riktigt dumt gjort av mig men nu har jag lärt mig av mina misstag och det kommer ALDRIG ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer ALDRIG någonsin att göra något sådant här igen. Det är verkligen sista gången ni ser mig bli bannad och det kan jag svära på! Jag har höjt min RP nivå och tänker på hur jag ska använda mitt språk och hur jag ska göra i olika jobbiga situationer för att undvika onödigt bråk och tjafs. Jag kommer först och främst att vårda mitt språk och prata som en riktigt man gör i verkligheten och jag kommer aldrig någonsin att köra över någon igen. Det kan jag lova. Jag har lärt mig av mina misstag, jag ångrar det djupt och är faktiskt väldigt ledsen över att jag inte kan spela med mina vänner. Hoppas ni godkänner mig och ger mig en till chans, tro mig, jag vill verkligen ha en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka