Accepterad Asma | Medlem ansökning (tarzan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Asma

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/brdasma/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Asma#1945

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2004

Berätta om din karaktär. Berättar om en befintlig karaktär som rollspelats i omkring ett år. (Längst ner inkluderas även idén med att återkomma till rollspelet på samma karaktär)

Daniel Hedin är en polsk krigsveteran i 50-årsåldern. Utöver det breda intresset för mc-kulturen, har han alltid varit en stark älskare av muskelbilar. Som tidigare nämnt, sedan barnsben har Daniel haft någon form av anslutning till mc-kulturen. Bl.a. genom sin omgivning, men även sin fader, Stanisław Hedin. Stanisław var en av dem 8 marinsoldaterna som grundade The Lost MC under vietnamkriget. Stanisław var personen som till en början involverade Daniel till mc-kulturen. Daniels uppväxt var ingalunda tuff. Kortfattat; han tog impulsiva beslut som inte ledde till något positivt, dessa fick han senare att ångra när fadern omkom i en motorcykelolycka. Nämndes tidigare att Daniel är en polsk krigsveteran. Han påbörjade sin tjänstgöring strax efter fardens bortgång, allt för att komma ifrån sin omvärld. Tjänstgöringen hade format honom till hur han idag är som person. Oberäkneligt flyttade han till Sverige för att åter påbörja ett nytt liv. Låt oss snabbspola i storyn; Daniel blev patchad hos Lost MC kapitel i Blaine County, efter en längre tid i kapitlet bestämde sig Daniel att utföra en patchover och starta upp ett nytt kapitel i Vinewood, tillsammans med presidenten, Alvin Ponselius. Daniel förblev vice-president tills han insåg att han inte passade in i ledarrollen, även ifall han var tillmötesgående och lyssnar på människorna han har runtomkring sig. Han valde därav att hoppa ner till medlem. Fastän upp och nedgångarna i livet, har Daniel alltid uppehållit sin lojalitet i förhållande till klubben. Alvin stod förövrigt väldigt nära till Daniel, även utanför klubben. Daniel talar med människor som delar intressen med honom, är utåtagerande och gillar att synas. Han har upplevt mycket i sina dar och brukar ha sådant med sig när han löser problemen som kommer i vägen. Daniel är väldigt impulsiv med idéer och är alltid öppen för att pröva nya sätt att utvecklas och tjäna pengar.

Den 20e augusti, 2022, omkommer Alvin i en motorcykelolycka. Daniel blir per automatik en del av nomad-kapitlet, och flyttar tillbaka till Polen för att bearbeta sin broders död. En längre stund har gått, och Daniel har börjat grubbla på Alvins död. Han förstår att något inte stämmer med Alvins död, därav reser han tillbaka till Sverige för att komma fram till sanningen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har omkring tusen timmar på fivem, varav den större majoriteten är på Unive. Tänker tillägga att jag hade ett tidigare medlemskap som varade i 1 år, med frekvent rpande. Minst sagt har jag breda erfarenheter av rollspel och Unive. Har framförallt hunnit återfinna mitt intresse för rpn under frånvaron.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Behöver nog påstå att jag har med avsikt haft relativt positiv påverkan på serverns rp, i form av förslag i högsta intresse och unika karaktär, men även framstående idéer för utveckling av rpn i min omgivning. Ser alltid till att använda mig av emotes och kommandon för att visuellt stärka rollspelet, även slippa se ut som en npc.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kortfattat skall man rollspela för att bägge parter skall ha kul. Ur min syn, jag utför hellre ett relativt kul scenario, där jag är säker på att motparten har lika kul som jag; än ett scenario som jag vinner för att exempelvis slippa förlora mina föremål.

Hur hittade du Unive? Olyckligtvis minns jag inte hur jag hittade hit. Har för mig att Volle eller Drobz introducerade mig hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka