Nekad aslany7 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aslany7

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006889844/

Ditt Hex-ID: 11000013e623774

Vad är din discord tagg? aslany#0621

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Namnlös.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att 320 valde att banna mig pågrund av mitt ohyggliga beetende. Det jag gjorde var med all respekt helt oacceptabelt och bör aldrig upprepas av någon annan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var då ute och höll på med lite aktuella, viktiga saker i mitt liv. Och som otur är så var det så att det var ett obligatoriskt krim möte under den tidpunkten. Jag kunde då inte delta då jag inte visste om detta samt att jag var ute och inte var inne på Discord. Så dagen passerar, jag rör mig hemmåt och därefter ser jag att mitt gäng Familjen Luchesee har blivit nerstängt. Detta gjorde mig extremt frusterad med tanke på hur mycket tid, resurser jag la på gänget, och därav ledde mina impulsiva känslor till att jag skrev dumma saker i 320's pm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, detta var ingen felaktig ban. Den var korrekt och allt gjordes som det skulle, en grej jag vill påpeka dock är detta med att man missar krim möten kan leda till nedstängda gäng är nog inte de bästa systemet.
Jag tror att en varning eller dylikt hade passat bättre i den situationen, men det som hände från min sida var också helt oacceptabelt och bör aldrig få göras utan konsekvenser.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig haft längre än en timmes ban, och då har det oftast vart lite powergaming kanske som jag lär mig av direkt. Jag begår oftast små misstag vilket alla gör inom sin RP, men det positiva med detta är att jag är extremt snabb på att gottgöra dessa misstag, jag är extremt snabblärd. Utan misstag så når man ingenstans, man gör misstag för att lära sig av de och göra bättre till nästa gång. Detta vill jag bevisa att jag kan göra, därför vill jag ha en till chans och bevisa det för dig 320.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag egentligen borde göra är att komma med en lugn skrivstil och även inte kräva tillbaka pengarna, det var det dummaste jag kunde göra. Jag är nog medveten om att du skulle kunna löst någonting om jag bara kom med en lugn ton, vilket jag inte gjorde och ångrar än idag. Det var som sagt väldigt impulsivt och jag kände mig bedragen, men nu i efterhand så inser jag bara att detta var ett stort missförstånd och jag var anledningen till att det gick så långt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att inte kräva tillbaks pengar för nånting man frivilligt donerat för, jag har även lärt mig att alltid vara respektfull i alla staffs och 320's pm oavsett situation. Jag vill komma tillbaks till Unive, och om ni ger mig en chans så kommer jag bevisa att jag har lärt mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jadå!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka