Accepterad AslanX2 | Beslut Överklagan bl11zz

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AslanX2

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Ditt discord namn: 460makkan

Ditt Hex-ID: 11000015781c576

Vad för typ av beslut gäller det? PBAN, Discord Ban och indragen Medlem samt Krim.

Vem/vilka tog beslutet? Kommer bara ihåg Bl11zz men kanske ni kan tagga han ock 320master eftersom de gäller Pban.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag skriver det här meddelandet för att försöka förklara min situation och förhoppningsvis få en chans att komma tillbaka till Unive. Jag blev nyligen bannad för att ha skjutit ur en bil, vilket jag verkligen förstår var ett regelbrott och något jag inte borde ha gjort. Det var ett misstag från min sida, och jag ångrar det djupt. Jag har haft tid att tänka på det och inser nu att mitt agerande inte bara var fel, utan också påverkar andra spelares upplevelse negativt – något jag verkligen inte vill bidra till. När jag först blev avstängd fick jag uppfattningen att det skulle röra sig om en tillfällig avstängning, där jag skulle vara infrågasatt medlem i 14 dagar. Det var så jag uppfattade det hela, och jag accepterade det fullt ut eftersom jag visste att jag redan hade flera tidigare bans bakom mig. Jag förstod att det var en varning och ett sista steg innan något mer permanent kunde hända, och jag hade tänkt att använda den tiden till att reflektera över hur jag spelat tidigare och hur jag borde bete mig framöver. Men när jag senare gick in på Unive Discord för att kolla status, blev jag helt chockad när jag såg att jag hade blivit permanent bannad. Det stod att anledningen var “70+ bans”, vilket bara gjorde mig ännu mer förvirrad. Jag visste att jag hade flera tidigare varningar och bans, men jag var inte medveten om att det var så många, och jag hade inte förstått att det skulle leda till en direkt permanent avstängning efter just detta tillfälle. Det kändes som att steget från en tillfällig avstängning till en permanent gick väldigt snabbt, och jag hade ingen möjlighet att förklara mig eller visa att jag faktiskt ville bättra mig. Jag erkänner att jag har brutit mot regler tidigare, och det här senaste tillfället var fel. Jag tar fullt ansvar för det, och jag försöker inte skylla ifrån mig. Men jag vill också säga att jag inte längre är samma spelare som jag var förut. Jag har börjat inse att om man vill vara en del av en större community som Unive, där det finns struktur, regler och andra spelare som också vill ha en bra upplevelse, så måste man respektera de ramarna. Det är något jag inte har tagit till mig fullt ut förrän nu. Jag är verkligen ledsen för mitt beteende, och jag vill be om ursäkt till alla som påverkats av det jag gjort.

Hur är beslutet felaktigt? Jag gjorde inget som motiverar P-bannen. Den anledning som supporten gav mig stämmer inte överens med vad som faktiskt hände. Utan vidare förklaring blev jag sedan även bannad från Discord-servern, där det enda som stod som anledning var: "Bye Bye". Det känns orättvist och ogrundat, och jag hade gärna fått en tydligare förklaring eller möjlighet att bemöta anklagelserna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte dom, fick de visat i support men de va milt de jag gjorde. Men vet att det var fel men vet ej varfrö jag blev bannad ur dc och ur fivem Permanent. Detta drabbade min storebror också eftersom han ej kommer in i unvie längre. eller dcn han blev kickad ur den.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka