Nekad askon | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy200

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Ditt discord namn: mercy200.

Ditt Hex-ID: 110000171f4ea6b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + 2 dagar ban - RDM

Vem/vilka tog beslutet? Toris/Elias

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att det ser ut som RDM på klippet.

Hur är beslutet felaktigt? Anledningen till varför jag tycker att beslutet är felaktigt är eftersom scenariot inte utspeglar sig i RDM då vi tidigare haft konflikt med motparten i scenariot som ledde till indragen krim för mig. Vi har tidigare skjutit mot varandra vi mot dom och dom mot oss, i vårat tidigare scenario nära kokain blad plocket så skedde det en skottlossning med exakt samma individer i klippet och i samma bil samma två personer, men nu helt plötsligt när vi råkar stöta på dom och vill ge hämnd så blir det RDM från mitt håll. Detta tycker jag är tråkigt då det blir en otroligt begränsad rp när vissa får göra nått och vissa inte, det bör vara samma regler för alla spelare på servern vilket det inte är i detta scenario. Sedan så sägs det att det är jag som kör bilen i klippet och det är det inte vilket ni tydligt kan se på klippet då jag sitter i baksätet och hoppar sedan ut, motparten är även lika aggressiv och skjuter mot oss exakt lika mycket tillbaka och självklart ska jag ju inte då stå stilla? Mitt mål var att kidnappa dom och förlänga scenariot det var därför jag sköt på deras däck och inte på motparten så hur kan ni kalla detta för Rdm? Det är dom som börjar med rdm och försöker döda oss jag försökte endast kidnappa dom men när dom skjuter på oss är det självklart jag skjuter tillbaka för att försvara mitt liv? Vi utgår väl från verkligheten? jag tycker att detta beslut är högt felaktigt och skulle därför uppskatta att ni tar en överblick över detta, då det är sjukt att jag försöker skapa ett scenario men motparten är den som försöker avsluta scenariot innan det påbörjats och rdma oss men det är jag som åker på rdm och ban utav 4 delaktiga i ett scenario. Tycker att man ska ta en överblick över ett scenario och inte vara så snabb med åtgärder, om dom hade lyckads döds oss tror ni dom hade hoppat support då? Nej utan för att folk endast bryr sig om att döda varandra på denna servern då tycker jag att man ska uppskatta när någon försöker skapa ett scenario.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lZDQHgx2vyR7Td2Be?invite=cr-MSw3UnksNDIyNjY3NTMx&v=91

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad överklagan.
Anledning: förstår inte sina egna fel och är otrevlig i pm.

Din överklagan arkiveras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka