Nekad askfagel | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

askfagel

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? askfagel

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: thomas zorbas 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, glad och pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp på landet och hade en jobbig barndom och kommer från det kriminella livet. Som liten har Thomas snattat från butiker tvingad av sina vänner. Tills han börja gilla det så dom gjorde det varje helg i flera år och massa andra olagliga saker. När Thomas vart 15 så åkte han fast för stöld på telefoner då var han straffmyndig så han hamna i fängelse i ett år. När han kom ut så drog han tillbaks till sitt lilla gäng och dom fortsatte med brott. Två månader efter att Thomas hade kommit ut åkte han fast igen för att han snodde mopeder och han fick 2 år för de. När han kom ut var han 19 år gammal och då insåg han att det var fel så då insåg han att han hata det men visste inte hur han skulle göra eftersom hans föräldrar var kriminella. Dom bröt mot massa lagar som till exempel bilstöld. Men Thomas ville inte leva som kriminell så han sa till polisen var hans föräldrar var och dom hamna i fängelset. Då vart Thomas fri. Hans framtids planer är att jobba som polis eller sjukvårdare eftersom han vill stoppa det han en gång höll på med

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket social rp men även roliga och långa scenarion. Jag kan även bidra med att höja rp nivån på servern och så kan jag även hjälpa till exempel nya spelare till fiveM att få ett så bra och moget rp som möjligt. Jag bidrar även med att om något regelbrott sker så skickar jag en report direkt för att underlätta för er staffs att få bort så mycket lallare som möjligt från servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag är polis och är på ett butiksrån så ska jag inte bara säga nej till alla deras krav bara för att få fast dom. Det jag måste göra är att lyssna på dom ställa mot krav och förhandla så dom bara inte blir arga utan att man låter dom åka så det blir biljakt och roligt scenario för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? social rp,vdm,rdm,meta gaming,copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte direkt

nekad.
anledning: utveckla reglerna. Och gör om Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka