Accepterad Ask1und | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ask1und

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
6
Användarnamn: Ask1und

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199063206194/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ask1und

Vad är din discord tagg? Ask1und#1301

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming. Återstår: 9 dagar 23 timmar 1 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning då jag i förrgår var jag inte hemma jag var inte hemma igår och idag gick jag in 20 min

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte vad som hände då jag inte var inne då jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antar att den är felaktig tycker jag då jag inte har powergamat typ nån gång har ju hänt och händer ju alla men det är bara att man råkar bara kö in i en bli i låg hastighet eller kört ner en lyktstolpe och om det är det ni har reagerat på blir jag lite arg faktiskt 10 dagars bann för det? det är felaktigt enligt mig skulle jag vart staff hade jag kickat personen lite svårt för er att göra det nu vet de här tillfället då jag var inne men antingen 1 varning eller bara kicken tycker jag själv men jag vet inte om ni har några speciella regler inom staff teamet:)

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej varit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte göra onödiga små powergames efter som det är det jag antar jag blivit bannad för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja asså absolut dom där små powergamsen som har hänt nån gång är onödigt tycker jag själv och ska absolut skärpa mig:)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka