Nekad ashtonv122 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ashtonv122

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ashton

Vad är ditt discord namn? super12#2265

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter johan wiklund . johan växte upp i en stad utanför Malmö med sin bror sin mamma Sofie och sin pappa olle . spred mycket glädje under sin uppväxt då han var en mycket snäll individ. När han växte upp så fanns det mycket motorer i hans omgivning. Hans pappa ägde en verkstad där johan brukade gå till varje dag efter skolan för att vara med när hans pappa meckade med alla bilarna. Vincent fick då intresset i tidig ålder att han ville ha en egen bil. När man var 12 år gammal så fick hans sig sin första bil. En Volvo 740 med mycket fel. johan lagade då Volvo 740n och efter 5 månaders jobb så var den klar och johan var mycket stolt att han hade klarat att laga sin första bil. Vincent fick så intresset för att fortsätta o göra på detta sättet köpa söndriga bilar och laga dom. Han gick fordonslinjen på gymnasiet och gick ut med väldigt bra betyg i alla ämnena. johan har så mycket erfarenhet av att mecka med bilar så att han hade kunnat jobba på mekonomen. johan är idag 23 år gammal och har jobbat på mekonomen sen han gick ut ur gymnasiet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket bra rp och göra så att alla har det kul. Jag tycker att det är viktigt att man tar rp seriöst för om man nu bara skulle förstöra så skulle det ju vara onödigt att man kör rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska ha en rolig rp och Man ska inte bara vinna scenariot alla ska ha det lika kul.

Hur hittade du Unive? genom yoytubers och streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka