Accepterad Mangaz | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mangaz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ashti

Vad är ditt discord namn? Fuppaw #9482

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 1993

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mangaz Omar 32

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Driven och respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppvuxen med fokus på hårt arbete och gemenskap, Vill bygga kontakter och jobba sig upp från grunden och skapa ett stabilt liv i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket social RP samtal, nya relationer och aktiv vardags RP genom jobb och interaktion med andra spelare. jag har spelat här länge men tog ett långt paus från RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att acceptera förluster i och låta scenarion utvecklas och vara roligt för alls upplevelse inte bara min egen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag sköt mot ett gäng från deras egen tak. att det inte var så smart för man kommer aldrig undan och att man aldrig skulle göra så i verkligheten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet, Powergaming är inte tillåtet och man ska alltid värdera sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn, mogen och social. Jag gillar vardags RP prata med folk och bygga relationer långsiktigt.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Karaktären kommer från enkla förhållanden där hårt arbete, respekt och gemenskap alltid varit viktigt. Han flyttade till staden för att skapa sig ett bättre liv genom ärligt kneg och genom att lära känna människor. Han är social av sig, nyfiken och ser varje möte som en möjlighet att bygga relationer. Framtidsplanen är att arbeta sig upp från grunden, skaffa stabil ekonomi, brett kontaktnät och på sikt kanske starta egen verksamhet eller ta en mer ansvarstagande roll i staden.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka