Nekad asdsad | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NILLE2.00000000000

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? !𝔀𝓪𝔀𝓪!#3296

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter yasin och han är 19 år gammal. Han har haft en bra uppväxt med många nära och kära. När yasin gick i skolan fick han dåliga betyg pågrund av att han va ute med vänner istället och gjorde annat istället för att plugga och bygga upp sin framtid. En gång när yasin var ute och hängde med sina vänner så smög dem in sig på en byggarbetsplats och då skadades yasin hörsel av de högljuda maskinerna. yasin fick börja använda hörapparat. Efter incidenten med yasin hörsel så började han ta tag i sitt liv och faktiskt börja plugga ordentligt så han kunde få sitt dröm jobb som postnord . Efter många års studerande flyttade han till staden Unive där han nu söker jobb inom postnord

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp och göra jobbet enkelt för staffs och andra i unive teamt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinns är att spela för att båda parterna ska ha roligt även ifall det krävs att förlora scenariot eller att låta nåt got som kanske inte är så jätte bra för dig men kanske roligt för motparten.

Hur hittade du Unive? Jag såg på massa stremars som spelade den här servren och den såg bra ut och har kompisar som spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka