Nekad aryan.hedayati | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aryan

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169422316/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aryan

Vad är ditt discord namn? ARYAN#2495

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Aryan och är en 19åring kille från kurdistan, han är en kille so är väldigt seriös och samtidigt en kille som är så snäll som möjligt. han älskar bilar och vill fortsätta med bilar och laga dem, han är en kille med många kontakter, Aryan är själv född i svergie medans hans föreldrar är födda i kurdistan. han vill alltid hjälpa folk med så mycket han kan och hålla alla glada utan att det ska vara några problem, en sak aryan kan inte kan gilla är att tjafsa. han hatar verkligen känlan av det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna skaffa hob där man behöver vara medlem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blir intresserad av unive för att jag tycker att det är en väldigt smidig och aktiv server som inte är sena med något, och det kan vara en server som man kan vara sig själv utan att någon dömmer den

Hur hittade du Unive? jag såg att det var många som kör denna server så jag frågade mina vänner ifall den var bra och dem rekomendera verkligen att jag skulle börja på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att jag ska skaffa nya vänner och vara framgångsrik

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska skaffa nya vänner och försöka göra servern till ett bättre ställe och att jag ska bli framgångsrik

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. spelar bara på andra servers!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka