Accepterad Aryan | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aryan

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Aryan

Vad heter du på discord? Aryan.#2495

Ange ditt födelsedatum 12 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? hela dagarna

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan sommaren 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 enligt systemet

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt enligt mig är en person som ska komma med bästa exempel till servern som spelare, den sak vara den som ska ha högt rp nivå och bäst beteende i ooc, någon som ska representera unives höga nivå inom rp/ooc. Man ska också vara den som lägger ner foten och tar beslut när staff inte ä på plats, underlätta för alla i servern och göra det till en bättre plats för vem som helst, någon som använder sina makter på bästa sätt så att alla olika scenarion eller tillfällen blir så bra som helt, någon som vågar ta ansvaret till att förbättra server som endast servervakt

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag har varit sv i över 1 år och jag har aldrig fått indragen servervakt, jag tar bra beslut vid bra tillfällen, jag underlättar för staff teamet och alla spelare när staff inte är på plats, inte bara att jag skickar iväg dem som förstör för servern men även lär dem som gör misstag på servern

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra bra servervakt är en person som ska kunna alla regler utan att slarva med dem, någon som vågar ta ansvaret när staff inte är där och kunna göra rätt val vid rätt tidpunkt, inte bara att dem ska sitta och sv banna folk utan att dem verkligen ska försöka lära dem som inte kan

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt när man använder sina makter (sv perms) till att gott göra dig själv eller någon du känner, liksom att du använder dina perms på ett sätt som förstör för andra

Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka