Nekad Arviddd1 | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arviddd1

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356574547/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356574547/ får inte upp mitt hex när jag ska kolla vne varför.

Vad är din discord tagg? lill ambush

Vem var det som bannade dig? Det var ken

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-17 225153.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han banna på grund av att jag var med i en dcn som han misstänkte användes till att meta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille som jag spelat lite med hade typ metat och lagt ut något klipp och så hoppa han support och vad som sas där eller hände där har jag ingenaning om men sen joinade då ken våran dc och så åkte jag ba på p ban från ingenstans och indrgna roller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att banen var felaktig då dcn inte används till meta gaming vi har suttit där och snackat typ dela varandras skärmar och kollat på olika grejer spelat spel som forre och csgo. Jag vill verkligen komma tillbaka till servern och bidra med den bästa möjliga rpn. Jag tyckte det var riktigt tråkigt att jag vart bannad då jag inte har gjort något av de ken påstår men jag förstår ju att han var tvugen att bana mig. Men jag vill gärna bevisa att jag kan rpa och hoppas ni kan lita på mig. Men jag hade verkligen en riktigt rolig tid på denna server och vill gärna fortsätta spela på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannade tidigare då jag gjorde en onödig grej de jag gjorde jag var död sen logga jag kröp in till sjukan vilket inte var så smart och jag lärde verkligen mig att aldrig göra om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså nej faktiskt inte i detta fel då jag anser att jag inte gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte spela med folk som metar eftersom de kommer ju även konseerkvenser för än själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka