Nekad Arviddd1 | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arviddd1

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356574547/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356574547/ får inte upp mitt hex när jag ska kolla vne varför.

Vad är din discord tagg? lill ambush

Vem var det som bannade dig? ken

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-17 225153.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var med i en dc som ken hade misstanke om meta gaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille som jag spelat lite med tyo hade metat och la upp typ ett kilpp på medal när han meta vet inte riktigt vilka han meta med men kan garantera att jag inte var med på de där senariot de finns på logs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban då jag inte metat i den dcn och tagit rpn seriöst men jag fattar ju att jag blir bannad om han har misstanke om meta men i detta fall har jag inte gjort något fel. Jag vill verkligen komma tillbaka till serven tyckte verkligen att det var kul att rpa på denna server. Har planer på att köpa kirm så fort som möjligt när jag kommer tillbaka och hoppas ni verkligen ger mig en chans att visa att jag gör rätt för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad en gång tidigare vilket var riktigt dumt och osmart val jag c logga och kröp in till sjukan och jag lärde mig verkligen något och kommer aldrig göra om det. De är min ända tidigare ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså i detta fall faktsikt nej men då jag inte visste att han meta eftersom varje gång jag var inne på serven så har jag suttit deffad i krim dcn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig spela med folk som metar som om jag vet att någon jag spelar med metar så kommer jag inte spela med han/dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka