Nekad ArvidAlHakim | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aarvid.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198425835567/

Ditt Hex-ID: 11000011bc0082f (Hex)

Vad är din discord tagg? jonaslindqvist.

Vem var det som bannade dig? Jeppe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (13).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för ''combat logg'' och ''ljuger i report'' hade inga motbevis så fattar varför han bannade mig men ville ändå kunna förklara eller lösa det på något annat sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne och jag och en polare tog över Rock Ford, direkt när vi äger stället började folk skjuta mot oss och då väljer vi att fort åka iväg och försöka få en annan vinkel och kunna skjuta ner de som sköt mot oss. Vi springer upp och jag blir skjuten i benet sedan finishad, efter ett tag så får min polare ner de och därför kan han ta mig till sjukan. Min polare bär upp mig och efter ett tag börjar jag flyga under marken, eftersom att jag inte sitter i discord med honom så kan jag ju inte förklara vart jag är eftersom det blir som meta. Detta brukar hända ibland men denna gången fortsatte jag flyga under marken och inget hände, jag väntade ett bra tag och inget hände. Efter ett tag tog jag faktiskt spawnmenu vet inte om det var rätt men det var det jag gjorde, om jag nu skulle få en chans till att komma tillbaks så skulle jag klippat och hoppat support direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är både rätt och fel, från Jeppes sida så ser det ut som jag ''combat loggat'' men från min sida är det helt annat. Om jag nu kan komma tillbaks så ska jag ju självklart klippa det. Men det kändes inte som jag fick förklara riktigt utan satt deffad under nästan hela support ärendet, sedan blev jag undeffad och då sa de bara att vi inte ska ändra på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått små bans hit o dit men inte över 15 iaf, de flesta bansen är typ lall, vdm och mindre bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? klippat direkt och hoppat support, om jag får chansen så ska jag göra det nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte riktigt men klippa allt som händer iaf.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill att du tar och utvecklar "Har du lärt dig någonting efter din ban?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka