Nekad Arvid2012 | Medlem ansökning (Yousefabd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realkunden

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvid L#9303

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2012

Berätta om din karaktär. Han är en 22 årig grabb som hade en svår uppväxt då hans mamma och store bror gick på bort i en olycka. han blev väldigt mobbad i skolan. när han började komma upp i åldern så hittade en han en riktigt snäll och rolig kompis som han brukar vara med och åka runt med i staden men då hände det sämsta av allt dom krockade på mortor vägen och hans kompis hade glömt sitt bälte så han flög ut genom rutan och landade på marken död. Det var ett hemskt ögon blick för alex. men sen så skulle han skaffa jobb men han hittade inte ett jobb som passade honom så han gick den dåliga vägen att leva fattig. och sen hittade han en trevlig kille som gav han en telefon så han kunnde börja få bättre ekonomi och sen hittade han twå jätte snälla killar som blev han kompisar. och sen den dagen har alex fått ett bra liv att leva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det innebär att man inte ska spela för makt hela tiden att ibland måste man förlora och det får man acceptera så att det inte blir om bara makt och pengar och powergaming och om man bara spelar för att vinna så bidrar man inte till servers utveckling så man kan låta den andra vinna scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med positiv och social rp. jag kommer inte gå för vinna scenarion då blir det powergaming och dålig rp. Jag kommer alltid bidra med så hög nivå rp som möjligt och jag kommer sträva efter alla regler på servern. Jag kommer också rapportera in alla regelbrott så att vi kan banna dom som gör fel så vi kan få en så rolig rp som möjligt. Jag kommer alltid berätta mitt perspektiv om jag gjort något fel för att utveckla min rp.

Hur hittade du Unive? En Kompis rekomenderade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka