Accepterad arvid1 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arvid1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: arvid1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198154093982/

Vad är ditt discord namn? arvid#3825

Vad är ditt Hex-ID? 11000010b8d959e

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Bobby föddes 1996 i bosnien hercegovina, Bobby växte upp med sin mamma Nadja och pappa Aldin, i Općina Novi Grad Sarajevo vilket är en kommun i Sarajevo. när bobby va 8 år gammal träffade han sin livs långa bästa vän Hamodi. Hamodi och Bobby hade varandras rygg i vått och torrt. Bobbys pappa förlorade sitt jobb efter hans butik brändes ner, och mamma hade inte råd att försörja familjen så vid 14 års ålder flyttade Bobby till sverige med Hamodi. Bobby och Hamodi hamnade då i hallonbergen. Bobby och Hamodi hamnade i en billig radhuslänga där de träffade många utländska som dem och lärde snabbt känna varandra. vid 16 års ålder hade Bobby skaffat sig en inkomst från ett flertal drog försäljningar. Bobby kände sig aldrig trygg utan ett vapen på sig och bar alltid en swichblade i innerfickan. detta fick bobby en dag betala för då han skulle sälja 5g kokain till en kille han hade bestämmt träff med. när Bobby mötte upp killen på den bestämda platsen kom det 4 polismän och tog tag i honom och slet iväg honom. bobby sattes på ungdoms anstalt i 4 månader för grovt narkotika brott och brott mot knivlagen. när bobby kom ut från anstalten hade han sagt till sig själv att börja jobba vitt och jobba för att skaffa familj och hus. och Bobby knegade hårt för sina pengar. Men kände sig aldrig hemma i sitt arbete. Bobby låg ofta vaken om nätterna och tänkte på hans mamma och pappa. han saknade sin mamma och pappa, Bobby hade svårt att inte börja gråta när han tänkte tillbaka på när de tog farväl för sista gången, hur de stog på flygplatsen och kramades och hur mamma grät och pappa försökte le men tårarna bara rann. Bobby älskade att spela fotboll med sin Pappa, Pappa visade också hur man fixade småsaker på sin vita Honda, detta satte grunden för Bobbys personlighet, Han såg upp till hans pappa. mamma skulle alltid betyda allt för Bobby och han låter ingen prata om hans mamma i negativ ton, hans Familj är nr1 för honom. lojalitet för sina bröder är hög prioritet i bobbys liv, man golar inte på en broder brukade han säga i sina unga dar. bobby hade många "bröder" och har alltid haft, Bobby och ett par av hans nära vänner började då till gymmet när de va 17 och Bobby fastnade och byggde snabbt muskler och började slåss med folk isttället för att hugga dom.när någon snitchade för att han sa att det är mer förnedrande och plågsamt. Bobbys Heder är viktig och skämms inte för sina rötter eller uppväxt. att visa sig farlig eller mäktig är inte viktigt för Bobby. vi alla är lika i slutändan, vi behöver inte ta våra konflikter på öppen gata eller köra de fetaste bilarna. vi kör vårat race, vårat namn kommer spridas tro mig sa han till en yngre grabb på gården en gång. Bobby gick ut gymnasiet med godkänt på vvs fordonsteknik och har utbildning för att bli bil mekaniker eller lakerare. bobby är trevlig och artig mot folk han inte känner och visar alltid respekt för alla som visar respekt tillbaka. Bobby vill gärna skaffa familj och köpa hus i framtiden, och det ska han kämpa för.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är en erfaren rp spelare och har spelat på många stora samt seriösa 18+ servrar och har haft extremt roligt på dessa servrarna, jag letar nu efter nya kretsar och servrar då rpn på servrarna jag spelat på innan är döda.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har ca 1100 timmar, 2 konton

Godkänd
Mycket bra skrivet på karaktärsbeskrivningen! Välkommen in

Mvh: SquareFace

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka