Nekad Arvid IV | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid IV

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/XR_liamoo-_-/

Ditt Hex-ID: 1100001379e32dd (Hex)

Vad är din discord tagg? XR_liamoo-_-#0238

Vem var det som bannade dig? Dripper.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde och sen så kom det en skåpbil och det va polisen och jag körde i typ 150km när jag såg han så jag körde fortare och sen så körde jag ut på stora vägen och sen å körde jag tillbacka så jag kom till där vi började så jag körde lite fort så jag flög men sen så körde jag mot stan så jag körde upp på ett bärge och så slirade jag till och sen så körde jag för fort så jag krockade in i ett träd och då rollade billen ner och sen så körde jag igen så allt va ju mitt fel att jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle plocka blommor men sen så kom det en skåpbil och det körde runt för att tappa dom men det5 gick inte så jag körde ut på den stora vägen och körde till backa till sandy och sen så kom jag lite fort och så flög jag lite men sen så körde jag vidare och dom va backom mig så jag körde in mot stan men sen så sa min kompis till mig att jag skulle köra upp på ett litet bärge men det va ju väg så dom körde efter mig hela tiden och sen så kom vi till en kurva så jag inte klarade av så vi flög in i ett staket och i ett träd men sen så rollade bil ner lite sakta och då började jag köra iväg och sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va mitt fel. jag körde och krockade och jag skulle bara ha stannat men jag började köra igen men när jag krockade så körde jag fort och då rollade bilen neråt sakta men sen så när vi hade rollat ner så började jag köra igen så det va mitt fel allt ting va mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag körde förbi ett rån med mina vänner och då kom det en polis bil efter mig och min kompis och jag körde förbi med min kompis och sen så stannade jag vid en polis och sen så blev jag bannad
2. Jag va med mina kompisar men dom började vara kaxig mot mig så jag försökte dra men dom hotade mig med pistoler och sa att jag skulle dra och plocka blommor och jag va inte i wl så jag blev bannad för det.
3. Jag körde vi piren och så stanade jag vid piren för att vänta på en kompis och då kom det fram någon konstig som vill bara bråka men det vill inte jag så jag körde där ifrån en liten stund sen så körde jag till backa och då kom han till backa till mig så sa jag att jag inte ville bråka och sen så råkade jag säga n ordet men det har jag lärt mig av att man aldrig ska säga mer. 4. jag kommer inte ihåg dom andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha stannat men det gjorde jag inte så allt va mitt fel. Eller så kunde jag ha stannat från först början men det gjorde jag inte så allt va ju mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska stanna när man krocka så hårt som jag gjorde krockade.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka