Accepterad kalle1 | Beslut Överklagan [Leonvonassasino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle1

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
58
Ditt discord namn: kalle1

Ditt Hex-ID: steam:1100001312f3c9d

Vad för typ av beslut gäller det? En ban som blev över 14 dagar som ledde till indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Leonvonadelkvist

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att beslutet togs eftersom i klippet ser allt helt fel ut och blir helt fel. Ångrar det stort. Jag åkte fort med min polisbil, alltså väldigt fort och okontrollerat, det ledde till en olycka genom att jag laggade typ genom grove street i 270 km. Som ledde till att jag körde rakt in i en snubbe som sprang på ett övergångsställe även fast jag inte träffade honom i min synvinkel fick liksom inget blod på bilen eller nått ljud så är det fortfarande fel av mig eftersom jag körde för fort. Sedan så körde jag upp mot stora banken så åkte min bil in i en vägg och då på klippet loggar jag alltså stänger av datorn. Men jag förstår leon för det ser så dåligt ut på klippet och jag gör det inte snyggt liksom.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker liksom inte att beslutet är felaktigt fast ändå lite. Jag kan verkligen ta på mig att jag körde för fort i rondellen alltså grove street och framåt jag ska inte köra så fort det är inte okej och jag skäms för det och ångrar det stort och har verkligen fått en tillsägelse och en reminder på att det kommer jag inte göra om ber verkligen om ursäkt för det. Men sedan uppe vid stora banken kan jag ta på mig en sak också, det är att jag inte stanna bilen och quita utan quita typ i farten efter allt. Alltså jag quita inte för att undvika nått verkligen inte för jag visste inte ens om att jag hade kört på den där killen. Samt så visste jag dock att jag körde för fort som jag ångrar. Men vid stora banken så kom min morsa in och sa att vi skulle åka som jag berätta för leon att jag hade träning och alltså jag vill ju prioritera en träning framför mitt spelande liksom även fast det inte är kul varje gång att stänga av. Men jag vill mer att ni ska förstå mig att det är inget jag gjort förut. Och på klippet ser det ut som att jag fortfarande är ingame bilen krockade och att jag undviker spela på skadorna men då hade jag redan quitat som jag förklarade för leon igår. Så det ser liksom ännu mer fel ut ingame när jag är i bilen och krockade sen loggar för jag inte pallar rp på skador men jag kan lova att jag hade aldrig riskerat ban för jag inte orka rpa på skador i 1 minut det var verkligen så att jag hade redan quitat för jag behövde verkligen dra. Jag hoppas bara ni kan se i min synvinkel och förstå min situation. Och jag kan verkligen ta en ban för fortkörningen för att ska förstå den för det är den som leder till att jag körde på den personen på gatan men jag vill bara att du ska förstå att det var verkligen inte som det såg ut och jag bidrar med bra rp till servern och vill serverns bästa. (Skrev detta nu efter np därför jag kopiera in i ett dokument och auto korrekta lite ord är lite små trött i huvet

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mhgh0l8NzhZqNZfjE?invite=cr-MSxkREYsMjA2NTYzNDc&v=120

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka