Nekad Arvid IV | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid IV

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/XR_liamoo-_-/

Ditt Hex-ID: 1100001379e32dd (Hex)

Vad är din discord tagg? XR_liamoo-_-#0238

Vem var det som bannade dig? Daniel-_-

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hetsar mot securitas.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle åka och köpa bil för min kompis skulle det men sen så åkte jag till och kollade men dom hade inget jag ville ha så jag åkte till marjas och skulle kolla ad dom hade och dom hade en sak jag vill ha så jag gick och ställde mig i kön men sen när det va min tur så skulle dom stänga så jag blev arg och dom drog ut mig och han som drog ut mig han va ass arg och kaxsig men det förstår jag för det va många där men sen när det va min tur igen så fick jag inte gå in så då blev jag arg på han så så började jag vara kaxig men det är inte värt det men sen så kom det en annan så jag blev arg men sen så sränge sig alla och då blir man arg men sen så blev jag banand efter varit kaxsig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid piren med en kompis och sen så skulle jag åka och köpa bil men han åkte till marjas och jag åkte till saras men saras hade inget jag ville ha så jag åkte till marjas och kollade vad dom hade och dom hade det jag ville ha så jag ställer mig i kön och väntar tills jag får köpa bil men sen när det va min tur så stänger dom och då blir jag arg och springer runt men sen så tog han mig ut och jag va arg och sen så öppnade det igen och han sa att jag skulle få gå först men då började alla andra vara arg på mig så jag blev arg på securitas vakten så jag blev så arg så jag började närstan gråta men jag ville först inte bråka men blev det så men sen efter en stund så sa jag en sak och då blev jag bannad för det men jag förstår varför och jag ångra det så mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va mitt fel allt jag va jävligt arg på han så jag sa massor av saker men sen så va det lite marjas fel för när man är där inne så borde dom inte bara få stänga när man har stort och väntat i 20 min så jag va arg på allt men det ska jag inte vara för dom gör sitt jobb som alla andra så jag förstår jätte mycket varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag körde förbi ett rån med mina vänner och då kom det en polis bil efter mig och min kompis och jag körde förbi med min kompis och sen så stannade jag vid en polis och sen så blev jag bannad
2. Jag va med mina kompisar men dom började vara kaxig mot mig så jag försökte dra men dom hotade mig med pistoler och sa att jag skulle dra och plocka blommor och jag va inte i wl så jag blev bannad för det.
3. Jag körde vi piren och så stanade jag vid piren för att vänta på en kompis och då kom det fram någon konstig som vill bara bråka men det vill inte jag så jag körde där ifrån en liten stund sen så körde jag till backa och då kom han till backa till mig så sa jag att jag inte ville bråka och sen så råkade jag säga n ordet men det har jag lärt mig av att man aldrig ska säga mer. 4. jag kommer inte ihåg dom andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde har gått där ifrån men jag ville bara köpa den bilen just men sen å skulle dom inte bara stängt tycker jag men dom måste göra som dom får åder men sen så skulle jag har kunnat gå där ifrån när som stängde första gången för jag kunde har hängt med min kompis och åka till piren men allt va mitt fel så jag förstår.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man aldrig ska vara kaxsig mot någon man ska bara reupp det eller något men allt va ju mitt fel men jag har lärt mig mycket och jag kommer aldrig göra om de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka