Nekad Thete | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thete

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-ratten-ba97 — FiveM, Utgår 2026-03-27
Anledning: Blir skjuten i benet men vägrar stanna när 3 beväpnade personer riktar och skjuter mot honom
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det va så att jag åkte runt med min bil i sandy för att jag skulle ha lite kul för att jag inte hade något att göra och sen där efter så ringer min kompis och frågar ifall jag vill åka med de och kliva och då sa jag ja sen så skulle jag åka och hämta vapen för att kunna åka med dom jag skulle hoppa in i bilen och sen så kör de någon stans för att folk inte ska se vad dom gör och sen så tar de upp sinna vapen och säger att jag ska ta upp händerna jag gör de dom tar mitt vapen och sen sa att jag kunde gå men de springer efter mig och ger tillbaka mitt vapen och sen så skjuter de mig för att jag springer iväg jag ville inte stanna för att jag inte vet varför va så arg och trött har haft det jobbigt men sen så skjuter de mig igen och jag springer till en kläddaffär jag skulle bytta klädder och sen kom på att jag har gjort fel de lyfter mig till en väg en liten bit ifrån och sen säger de upp med händerna och tar minna saker och säger att deta va en backstabb jag fattade inte att deta va sant och att jag trodde inte såna nära vänner skulle göra något som deta men dom tog minna saker och skjött mig till döden.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag och jag håller med om att det va jag som har gjort fel inte dom.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag inte ska springa ifrån när någon riktar spelar inte någon roll om vem det är och det jag kunde har gjort är att jag skulle tagit upp minna händer och att de tar minna saker,

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill ha en extra chans för att jag vill kunna bevisa att jag har gjort fel och att jag kommer att hålla min rp nivå mycket högre och kommer att vara rädd för mitt liv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka